2012年12月18日

【芬】Fun ● Honeymoon - 序

用左差唔多一年時間籌備人生一大『囍』事...直至婚前既6個月前,終於定左【芬蘭】為我們既honeymoon地點。



選擇芬蘭,第一個原因就係因為呢張『玻璃屋』既相啦~







一睇就愛上佢! 既然honeymoon當然要去歐洲(從小就感覺歐洲係特別浪漫既地方)~加上我非常喜歡雪,所以同當時既『未來老公』商量後,好快就決定呢個地方,加上知道有北極光睇,兩個人都勁興奮! 之後定左目標再上網search下,原來自由行都唔難,所以膽粗粗自己一個plan行程,呢個honeymoon trip,屬於我人生第2個自己plan既自由行...好彩認識左一位blog友『Tun』小姐,過程中佢幫左我好多!當然仲有好多好多既『Blog』,全靠佢地既精彩文章,先能寫成我今日既文章咋(亦激發起我想寫d關於旅行既blog)!


多謝曾經比我到訪過既『Blog』! 


沒有留言:

張貼留言