2012年12月19日

【芬】Fun ● Honeymoon - Day 1 : 愛塔林的【古城】

18/Dec/2012 Macau→Hk Airport  


好彩好友Sonia提示,坐澳門→機場既船,於網上辦理登船手續既話,就有機會upgrade至豪華位!超lucky既係當日班船既豪華位full唒,船員開左間包廂房比我地!成間房霸唒!正~

19/Dec/2012 乘坐Finnair航空→Helsinki (約-7 ˚C)



宵夜:雞肉飯 (一般般la)

宵夜:牛肉炒烏冬 (都係一般)

早餐:薯仔蛋 (超超好味!!3樣野全部清唒!)

Vantaa Airport@Helsinki..機場唔大,簡簡單單~比到我一種好hea好舒服既感覺


係機場外乘坐bus 615 出市區 (€4.5/p←呢張票80min內有效)

中央火車站(Central Railway Station): 交通集中點 - 入面可搭地鐵、火車(VR),而tram同bus就係出面。唔知坐咩交通工具就問問入面既Information counter啦(P.S但注意佢地好早休息,因為北歐人比較識享受人生嘛~)

由Central Railway Station對面站坐Tram9 ( Rautatientori站 或Hakaniemi站→Länsiterminaali站),約10min就到West Terminal 碼頭 (第1站,我地出發愛沙尼亞呀)

19/Dec/2012 Helsinki→Tallinn  (-16 ˚C)

黎到West Terminal

一早網上已訂package (船飛+酒店超抵! 我都係用左€124 購買package ja!),而家check in先
Tallink website: http://www.tallink.com/

口痕,牛角+ hot chocolate (€6.5)

由芬蘭→愛沙尼亞,只係兩小時船程,唔想留係坐位度,可以選擇去船內既超市, 酒bar 或船外甲板上看看【波羅的海】

愛沙尼亞(Estonia) ,I am coming!

【波羅的海】





 
到達愛沙尼亞(Estonia) 首都塔林(Tallinn),下圖為塔林既D-Terminal


地圖睇以為好近,原來都行左15min先來到 Tallink Spa & Conference Hotel





乾淨企理係我地選擇酒店既首選條件,雖然細細的房,但感覺舒適 !




仲有個小小露台望望出面,唔差啦~







Tallinn同Finland都用呢個插頭

靚靚既天色,出發舊城區啦~

舊城區唔大,望住地圖尋找靚靚地楝


St. Olav's Church


St. Olav's Church - 望住塔尖方向行去就好容易搵到佢架啦~


Tallinn好多地下室,唔知有無得特別用途呢?


Tallinn舊城區(古城)係一個好靚既地方


中午兩點幾,門外見到呢間價錢唔算貴既餐廳,就入去試試啦~



歐洲地方最流行既包....對於我黎講no problem啦!


餐廳送比我地既前菜,三文魚慕士~食之前感覺怪怪,但原來好好味架~!好鮮三文魚味道,簡直一流




西式既冬yum功湯,真係估佢唔到,本身為試而試,點知原來有番滋味! 大愛呀~



order左飽肚既Risotto,又幾好味w o,連老公都中意食,讚! 份量細細,但足夠飽肚..


誤打誤撞,黎到呢間叫Mix既餐廳,環境靚之餘,味道價錢都靚! 之後再上tripadvisor發現,係Tallinn 367間餐廳之中,佢係排第2架~ 哈哈~


食完人午出黎已經天黑,繼續觀光

Christmas Market@ Town Hall




仲有旋轉木馬,so beautiful!


Cathedral of Saint Mary the Virgin (Dome Church)


Kiek in de Kok - Canon Tower


St Alexander Nevsky Cathedral  充滿住俄羅斯既氣息^^日景應該仲靚



行到約七點,係時候搵個地 方dinner,早已鎖定目標,去blog友推介 既Turg Restaurant食pizza (下圖右邊既綠色小牌"TURG")


環境都幾有特色架


超好味pizza (約€10) ,唔知係咪人地飯特別香,我覺得好味過港澳pizza多多聲! 凍左都唔會變太硬^^


呢個湯,實在太太太膩,我好努力飲.............................................可惜最後都飲唔唒 (湯既價錢同pizza差唔,所以pizza真係好抵食)


晚好凍,Tallinn -16度,當地人話呢3日先咁凍...呢度跌到-15-16度 ,唔屬常見....



bb真舒服~







Viru Gate 舊城區既其中一個地標,可以話係通往舊城區既其中一個門口。離開舊城區前,遇到一位30幾歲既男人搭訕,問我地識唔識英文,仲想問我地借錢....我地即刻急急腳走...



沒有留言:

張貼留言