2012年12月24日

【芬】Fun ● Honeymoon - Day 6 : 步行上山【極光團】

24/Dec/2012  Rovaniemi  (約-22˚C)


早餐@Guesthouse


今日既行程集中晚上既safari,因為平安夜,超市今日會收12H00,所以我地一早為未來兩天既晚餐入貨 (距離Guesthouse約10-15 min 步程)


我地喜歡既即食面 (上排)

買左今晚做dinner





因為聖誕節屬於歐洲既大節,好多店舖都唔會開門,所以我地成個trip都係以『煮』為主,以『Hea』樂!

之後再出發全球最北既McDonald @ Rovaniemi








一個餐 (€6.7) + 一個魚柳包 (€1)


比港澳special d既魚柳包 (p.s 仲熱氣d 添)


order 食物時可順便問員工拿postcard (Free) ! 


有outdoor,冬天當然無人會坐啦~


 『The Northernmost in the World


M記得面有shopping mall.....不過今日當然無開啦~


出黎市中心,真係超凍>.< 要不停入便利店取暖...


芬蘭b個個都好喜歡玩雪架~

回去Guesthouse時沿途上遇見粉空+藍色既天空~



Guesthouse門口有得擦鞋..


用黎擦走d雪先入屋


今晚同老公夾份一齊煮既既晚餐材料~ 


要快d食完因為20H00就有人黎接我地safari架啦~


今晚join 【Northern Light Trip by Car and Foot 】既公司門口↓


Website: http://www.laplandwelcome.fi/index.php/activities/winter-safaris-in-rovaniemi  (€79/p)





聖誕時節,唔好以為會好多外國人係街上同你講Merry Christmas! 因為佢地普遍都會留係屋企同家人朋友慶祝~ 反而我地中國人比較鐘意出街感受氣氛!



我地架車~ 車程約2小時



上山前有snacks+tea 比大家



月亮,你會唔會光左d呢?



大家都準備好腳架等極光既出現



可惜....天不造美....


唯有自己影下相啦~


經過1個多小時既等待,最終都與極光無緣 (可能原因: 有雲 & 月光光害太強)~ 唯有寄望往後既日子lu



其實呢個safari都幾有探險feel ^^ 達唔成目標,都可以當係一種體驗..



回到guesthouse......連reception都唔開架啦....


今晚二人既宵夜

沒有留言:

張貼留言