2010年12月4日

懷念日本九天の旅

一口氣懷念拍拖時最SWEET既旅程

北海道係同老公第一次出trip既地方,對於從未出走過日本既我黎講係十級之新鮮! 老公當初追求我時話會請我食真正既"日本餐",點知呢個承諾佢竟然好快兌現左...

2011年3月11日,係日本人同好多旅遊人唔會忘記既日子...當我知道日本東北地方近海地震 (震央為仙台市以東的太平洋海域),並引發最高40.1米海嘯,我心極其難過....而最雪上加霜,就係海嘯引發福島第一核電站既核洩漏事故,真係聞者傷心!

地震引起既地方破壞,可以修補,但大量輻射洩漏,令我地到日本旅遊既決定卻步。老公話我生完b後可以再遊日本,但呢個陼段唔比>.<有點專制吧!!

我相信好多有勇氣既人並不畏懼輻射,但為左將來既小生命,我地只可忍忍! 現在,只能回味...............

懷念【三一一】前既日本!!


2010年12月4日  DAY 1: 初到札幌市

初到新千歲機場,心情真係勁興奮! 相信大家第一次到日本時,應該都有同我一樣既感覺....

當時既『男朋友』已去過日本幾次,加上行程全部由佢包辦,所以作『伴遊』既我真係負責食同買!!

第一餐就係去左呢間Esta 既『拉面共和國』晚餐
選擇左日本其中一間好出名既梅光軒

札幌市既時計台,旅行團都會到此一遊

札幌電視塔,又名札幌鐵塔


我地上左去,望到成個札幌市

黎到札幌都會必到狸小路,呢個商店街有各種土產專賣店、食肆同商舖,而我地係呢度買左幾種生果食, so fresh!!其實日本都幾多呢類型既商店街,希望將來可以去埋大阪既心齋橋筋啦

2010年12月5日  DAY 2: 探訪白戀人朱古力廠
札幌JR站外

白の戀人工廠對面有個球場,喜歡足球既男友當然想去睇睇




參觀完白の戀人,就去左新假期介紹既地方食我" 大愛既魚生飯"

其實呢間真係OK~唔算太貴,因為係港澳咁既價錢一定無可能食到! (隱約記得當時既魚生飯大概$150/個)

男友最愛既牡丹蝦! 我都愛呀!!

兩晚住東橫Inn,日本分店好多,主攻平民路線,約$700幾/晚

2010年12月6日  DAY 3: 浪漫既小樽並不浪漫?

小樽運河係小樽市既地標,運河沿岸排列著個個倉庫。昔日係裝卸貨物既舢舨,但而家運河用途都改變左,倉庫更建成為玻璃工藝品商店、茶館、餐廳等...

Wing Bay Otaru商場 - 總括來說,比較其他係日本既商場,Wing Bay可以不來。佢最特別之處,相信係摩天輪吧!

小樽除左小樽運河出名,壽司係呢度都好名。今晚我地揀左【幸】壽司,好有地道風味呀! 

好多人都用『浪漫』去影容小樽運河,今朝我覺得完全無feel,但夜晚再來,果然多左份『浪漫』! 可惜新手+傻瓜機既關係...影得超唔靚呢

2010年12月7日  DAY 4: 出發二世古玩『雪』

小樽既Dormy Inn,房間比東橫Inn大,仲有個公共浴場~ 圖為我地早上既自助早餐

早餐......生冷野ok嗎?

係小樽遇見我人生既第一場『雪』~ 雪景既小樽,都幾靚呀! 不過我絕對深信,最靚既小樽應該係每年2月既【雪祭】,周圍都放滿燈路,唸起都覺得Romantic呀! 

午餐 @ 三角市場:




HiraFuTei @ Niseko二世古



當初選擇二世古,因為聽說呢度既雪比其他地方"靚"。而我地仲揀埋一間有溫泉浸既房,有羊蹄山view架~ (羊蹄山 - 由於其形態好似富士山,故被稱為蝦夷富士,屬於支笏洞爺國立公園,係日本百名山之一)...

成個trip最貴既住宿就係呢度,可惜,並唔係成個trip最正既一間房....

房價係一泊兩食,晚餐為buffet,驚喜不大。


2010年12月8日  DAY 5: 尋找世界三大夜景『函館山』

要離開二世古,早上係酒店附近走走,玩下雪。今次一遊二世古,仲有樣可惜既就係未能嘗試滑雪滋味,因為12月先係初冬,雪積未夠厚。

每個日本區都有佢特色既拉麵湯底:

●札幌拉麵 - 最早起源是鹽味拉麵,但後來是味增拉麵成為代表。為了增加味增湯底的濃郁口感,加入了大量的豬油和蒜。
●旭川拉麵 - 使用魚類和豬骨、雞肉等熬製的醬油風味。因為發源地自寒冷地區,因此為了避免熱度快速流失,添加了豬油,口味較為清淡。雖然以醬油口味為主流進行宣傳,但味增口味都好受歡迎,與札幌的味增口味不同,旭川味增湯底強調味增獨特的甜味;
●函館拉麵 - 以鹽味湯底為主流,用小火熬出淡淡的豬骨湯底,再加上鹽來調味,口味相當清淡。

黎函館,當然試鹽味拉麵啦~

check- in 函館 La Vista Hakodate Bay


La Vista,係旅程中認為最正既酒店! 愛它既原因唔係因為房有幾大,或者價錢有幾平,而是溫泉環境係非常非常的優美。特別於晚上浸浴,絕對係星級享受! 浴場有室內及室外,冬天住宿的話,可於室內浸到暖粒粒後,再走出室外浸,邊浸泉水邊觀賞函館景色,就算落雪都不怕寒冷呀!!! 

而家查返Agoda對 La Vista既評價,原來有9.1分! 而TripAdvisor 則係函館區排第2名既酒店! 可想而知,幾深得眾人鐘意! 而我亦曾經介紹過兩位朋友住La Vista,佢地都超愛呀~! 老公應承將來去九州個時,加插行程坐內陸機飛去La Vista住兩晚~我期待架!! 2010年既房價約$1700左右,住過就知佢幾超值架啦!!


【函館夜景】,曾經與【香港維多利亞港夜景】、【意大利拿坡里夜景】,屬世界三大夜景。但於2012年10月,函館山及拿坡里分別被長崎稻佐山及摩納哥取替,而香港繼續蟬聯三大夜景。

我地於4點前趕上函館山,咁就可以欣賞到函館的日與夜既變化~



我地最鐘意既一張相~

比遊客既方向指示


平時係港澳都好時食到咁新鮮既toro,今次係北海道除左食到高質素既toro,價錢仲非常親民。圖為La Vista附近既迴轉壽司店,約$60-70/一碟

2010年12月9日  DAY 6: 一嘗『全蟹宴』


日本人除左對味道既執著,佢地賣相都好講究!

函館三面環海,風景都同漁港掛鉤

因為地方近海,海鮮當然成為主打

五稜郭公園為函館其中一個地標,所以街道都有佢既足跡

蟹宴屬貴價之選,但黎到日本點都要試一次!


2010年12月10日  DAY 7: 『旭川動物園』的北極熊


初識『男友』時,我正在煲台劇【敗犬女王】,而『男友』為了親近我更多,自發走去煲台劇(呢套仲係佢唯一一套睇過既台劇)。劇中有提過北極熊,仲話北極熊既毛其實係透明色,看起來白色係因此陽光既折射.......當時我對呢番說話好好奇,而『男友』都係,所以到日本旅遊時,大家都好想睇下北極熊既真身,研究一下..因此就選擇了旭川動物園



動物園於冬天期間,有皇帝企鵝巡遊,可惜當年時間唔夾,無機會欣賞
肥嘟嘟,Q Q既海獅..


終於見到你啦~一直係我印象,你係純白色既?!....點解變左黃黃地既??


人生第一次近距離接觸『萬獸之王』


參觀完北極熊,始終都搵唔到答案....不過我相信拍戲講得北極熊既毛係透明,可信程度都高架啦


參觀完動物園,就嘆返碗拉麵~正!

2010年12月11日  DAY 8 : 挑戰『筋肉擂台』既九方格


早餐 @ M記~ 當然無失望啦!!!

Rera Chitose Outlet Malls,近新千歲機場架


除左shopping,仲可挑戰筋肉擂台架~岩哂男男女女到訪
之前電視睇人玩得多,黎到就睇真人版啦

小朋友都好有衝勁wo!
到我『男友』表演

玩完一輪,晚餐我地去左『炭炭』食燒烤,認識呢度因為睇新假期介紹,而吸引我既原因係佢sale無煙燒烤,食完個身都唔怕大味!! good!!!



入口即溶....愛上它們!

Classic Sapporo,真係超好飲,唔好酒精既我,飲完一杯都encore多一杯,當然最後飲唔唒,叫『男友』幫手

咁既質素配價值,都值得試!

『炭炭』就係呢個JR站附近

2010年12月12日  Last day : 離開是為了回來...
We will be back!


露櫻酒店


收拾行李,非常不捨!



We will be back!!!!!

手信篇



戀人工場製作既朱古力,獨一無二!

呢10日既收獲~見到都開心!


旭川動物園買既公仔.....忍唔住手,當為屋企添加飾物!


最後衝刺.....my Blue Burberry!!!為左買佢攪到係機場都要睇餐牌叫食物......辛苦你了


購物係女人至愛~相信大家唔會有異議,right? 希望將來重遊日本,我買的會更多更『精』! 

沒有留言:

張貼留言