2012年12月22日

【芬】Fun ● Honeymoon - Day 4 : 破冰之旅【三寶】

22/Dec/2012  Kemi  (約-24˚C)


由08H30已經stand by...但火車遲左少少到站wo,不過都係20min,可接受啦!





我地坐既VR,到步後留影




Kemi火車站


由火車站行約10min,就到我地既酒店Hotel Merihovi (€88) - 自己上booking.com訂






對面有超市~超方便呢



大型超市,如果晚上想係呢度搵晚餐或材料,唔好太遲黎....記得當晚八九點已經準備close




早餐:超市內既subway~超好味! 今餐總共試左3個包(€15),而我最喜歡係吞拿魚既組合



Sampo破冰之旅正式開始 12H00-16H00




船內觀光: control room



rest room



engine room



破冰ing





美美既太陽,而家時間約12H30






reindeer soup (味道ok)




salmon soup 始終最好 




重頭戲→ ice swimming準備好未?



要變身成龍蝦人,要專人幫手架! 個個都排隊等著衫,我地大約等左至少30min~ 不過大家唔心急的話可以出冰海影住相先,但記得返黎著衫玩ice swimming呀~




係船上遇到一對香港夫婦,我地輪流為對方拍照,咁就可以同老公一齊上鏡~yeah



水流唔受控制,飄到去船底,無人理我地呀..








多謝香港夫婦既idea....兩隻芬蘭龍蝦合照!




第1次踏上冰海.....難忘既一次體驗



with Sampo!






企係冰海上,好新鮮既感覺!




jump相,好喜歡既一張!




jump x2




冰海超級凍........係時候返回機艙



呢個只係係Sampo簡介,另外仲有張Sampo證書比每位乘客


Sampo Website: http://www.sampotours.com/english/front-page  (€260/p,額外€30/p 可坐Sampo專車由我地酒店來回Port of Ajos)





Kemi除左破冰船同snow castle (每年1月先開放,直至4月),都無咩特別景點。呢個pink church係我黎Kemi既其中一個target





Our hotel




房內環境



今晚未見肚餓,就簡單一餐算啦~

沒有留言:

張貼留言