2014年3月8日

【2012回憶錄】の台中拍攝婚紗照

櫻花季節又開始....突然回想起兩年前係台中拍攝既婚紗照.......

曾經夢想自己既婚照一定要到日本拍攝並以櫻花作主題,無奈【311事件】既發生,我地都打消念頭,最後決定去台中拍攝櫻花婚照.....

紅豆婚紗館係好友介紹既,事前以email與職員溝通好拍攝套餐及有關事項,並拜托暫居台灣既朋友細佬代付首期,順利地於2012年2月出發台中拍攝我夢想既櫻花婚照!

第一天由澳門飛台北,再轉高鐵到台中。因紅豆婚紗館位於台中既住宅區,所以選擇不多。距離紅豆15min路程既華登飯店已經算近

紅豆婚紗館官網:
http://www.redbeanwedding.com/index
台中市北屯區河北路二段12
酒店check-in後,即去紅豆office與攝影師見面,confirm拍攝地點及拍攝要求&風格。溝通後,職員就帶我地到2樓既試身室揀禮服。第二天早上,就開始拍照.........

攝於九族文化村。係咁多張婚照中我※最喜愛※既一張!

攝於九族文化村

近期Hit爆既【我找到了】相片,原來我都擁有一張wo^^

日月潭


台中某中學既運動場

泰安車站

我喜歡既日式建築物

飛牛牧場

好體貼既化妝師小姐--Abby

我既攝影師---Mars。唔好睇佢似黑社大佬咁,其實佢幾好人架~

********************************
拍攝後翌日就有相睇,經過一輪篩選後,揀左80張相入冊,比原定套餐包既60張,我地只需額外多付20張相既價錢......

辛苦過後,今晚我地揀左間溫泉旅館relax一下!

清新溫泉渡假村:
http://www.freshfields.com.tw/
台中市烏日區站區二路8號
房內既私人溫泉......正^^

目的完成後,再坐高鐵回台北玩返兩日.......
內容今次就唔多介紹啦....相信大家都熟悉台灣嘛....

*************************************


15 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝Venus讚賞......不過都係攝影師拿個角度好、化妝師執得我好咋.....

      刪除
  2. 你的婚紗照拍得好美~~~ 搞到我都想整個回顧添, 因為我喺台北影婚照的 ^^~~

    回覆刪除
  3. 郎材女貌,天生一對! 你真慷慨,post D 婚紗相,等我都參考吓先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個Blog好少客人...所以咪唔怕囉......加上覺得係個回憶,放係自己Blog度記低下嘛....

      刪除
    2. 唔係架,我地咁數量既客人差不多啦~ 當你出晒名,講錯一句野就比人聲討啦~

      刪除
    3. haha......咁你講野要小心d.....^^

      刪除
    4. 我好低調架⋯ 仲有你係側面整返個時間表好嘛? 邊篇新邊篇舊可以容易搵到嘛~

      刪除
    5. 你指既係咩時間表....? get唔到>.<

      刪除
    6. 即係版面設置裡加返個"網誌存檔" 或將每篇縮短顯示,等我容易爬返你D舊文,來睇覆我既留言嘛~

      刪除
    7. 當我無講過,我唔識用啫,哈哈⋯

      刪除
    8. 加返啦~~唔識用個位應該係我......>.<

      刪除
  4. 请问去九族文化村拍照是要付费的吗? 还是要预约时间呢
    好漂亮!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去當日係九族文化村開放比新人進場拍婚照.....事前九族有宣傳活動推廣,我地要先報名,比相關資料他們再等待確認,之後指定日期(當年是2月10日)跟拍攝團入場........我唔肯定平日會否開放新人拍婚照...但每年應該有類似的推廣活動.......你可email九族查詢

      刪除