2012年12月20日

【芬】Fun ● Honeymoon - Day 2: 赫爾辛基的【聖誕feel】

20/Dec/2012  Helsinki  (約-7 ˚C)



我地就係坐返呢架Tallink既Superstar回Helsinki (10H00-12H00),兩小時,好快又過..

















早D黎霸個靚位,養下神都唔錯架~


由碼頭外巴士站乘Tram 9 返回市中心既Central Railway Station (€2.7/p,買左票可以2小時內搭其他市內交通工具)





好大雪~但我like!! (又回到繁榮既車站)


由車站外坐Tram 4 可以去到我地既EuroHostel (上Katajanokka站方向既Tram 4,第7個站Vyokatu下車) 

有個website幫到大家: http://www.hsl.fi/EN/Pages/default.aspx   (入面既journey planner 可以幫大家check下係Helsinki市內應乘坐咩交通工具)




因為搭錯方向,先見到呢間靚靚建築物




間係我地成個trip最平既一晚住宿,睇blog都好多人會住呢間,原因除左平之外(€55.2 /night -),有廚房可以煮下飯仔架~


EuroHostel website: http://www.eurohostel.eu/  (自己上website訂)


好似凍肉櫃既lift....要叮一聲後,自己開門入去

感覺唔錯呀..











細係細左d,但乾淨+光猛+價錢....已經要拍手掌啦~


我地房屋既view~wow...... (對面係viking line既碼頭,即代表都可以係呢度坐船去Tallinn,但因為每日得2班船,時間無Tallink 咁好)




廚房設備都算齊全







公用廚房 (煮完大家要有d手尾洗返乾淨d碗筷呀!)




Helsinki第1站 : Uspenski Orthodox Cathedral 烏斯別斯基東正教堂


雖然未夠4點,但已經開始天黑.........如果早兩個鐘來影既相應該靚好多呢...




睇d冰,都感受到寒氣..

返黎車站...不如試下坐地鐵..







20
絕對簡單既路線







充滿聖誕氣氛~原來Christmas黎歐洲係咁有feel架









Joulumaailma Christmas Market & Christmas Fair at the Old Student House (Stockmann 附近)










襯Christams期間當然要行下聖誕市集@ St.Thomas Christmas Market (Senate Square)








reindeer sausage (€2)....好好味~




係車站附近既S-market買食用材料,今晚就整餐好野比老公啦~


超好味既一餐 (我自己話既..)...因為材料新鮮關係,所以簡單炒少少都已經好好味(油、鹽、胡椒等調味係我自帶既)


但angry bird soft drinks麻麻...1.9/罐可以不買

沒有留言:

張貼留言