2013年12月27日

無添加生活 Day 1: 踏足世界最後一片淨土

19 Nov 2013  HK→Auckland (AKL)→Christchurch (CHC)+1

心情未算太緊張,可能因為呢幾個月都不停睇NZ既資料,所以感覺自己一早已經到達左當地。加上今日早上先收工,訓左陣又要起身出發碼頭,所以精神上都幾累

因為今程坐Air New Zealand,所以直飛去AKL先,再轉機去CHC


晚餐同早餐,都一般,最慘既係,我老公食左之後個肚唔太舒服.......回程時食多次都有咁既反應....佢仲發誓以後唔坐Air New Zealand! (但我澄清我本人無任何反應既!)

先講一下海關:
10個多小時後,首先到達奧克蘭機場(AKL),將預先係飛機上填好既arrival card(有關你旅程所攜帶既物品)連同passport交到出入境櫃台檢查,出入境人員除左係你passport蓋印,仲會留意你張arrival card,跟住畫上號碼記號。呢個步驟我覺得係比海關一個reference粗略揀選某旅客需嚴格檢查定一般檢查

過左出入境櫃台,行一段小小既路又到海關櫃台,海關人員仔細咁睇我張arrival card,再問我2條問題 (1.有無帶肉? 2.有無有蜜糖?) 後就放人,完全無特別刁難我,只係問話時特別大聲,可能想嚇嚇我有無身有屎……過左海關後就行到前面既X光機做安檢,而安檢我都一一通過,整個過關程序都非常順利! 而同行既老公,佢係安檢時被要求拉開背囊作double check。出發前曾經好擔心過海關時會唔會被刁難,因為網上有BLOG友提過有人因為行李檢查過程太長而錯失班內陸機,而我今次又帶左中藥(粉狀)同行,所以怕有唔順利。但其實,只需要誠實申報,填清楚arrival card,帶咩報咩,咁就唔驚過關有障礙啦~ 不過要謹記,NZ對所有攜帶入境同出境既物品都非常嚴格,如果有懷疑自己既物品係咪違禁品,最好先申報,唔係將會罰得好「甘」!

記住啦—NZ對食物特別奶類,肉類,植物類特別敏感,唔好以為普通物品可以攜帶入境!

轉機:
因為今次由奧克蘭(AKL)轉機去基督城(CHC),所以拿完行李就要從國際機場步行去內陸機場,行程約10min,就當放鬆下隻腳,吸吸NZ既新鮮空氣!

關於購買SIM card:
係內陸機場見到I-site,就問下有關購買電話卡事宜,櫃台職員送左一張空白SIM card比我,等我係自己部電話開通左後,再係佢櫃台付錢增值。我增值左NZ$20,當中$650mb既網上服務。

其實好多NZ商戶都有freephone提供(即豁免收費既電話no.,號碼由"0800"開始),只要你有電話在手,就可以免費致電佢地。因為咁,所以我地增值最便宜既plan ($20),作不時之需! 有個電話旁身,當搵唔到路都可以問問民宿主人嘛;有個電話旁身,可以隨時make booking!!


黎到CHC,但拿左李後發現唔見左條angry bird既行李帶>.<

到達入境大堂,見到有幾間租車公司(Thrity、Hertz等),當然係呢度租車,正常會貴少少。而我地所選擇既租車公司係Apex Car Rentals,因為機場無分店,所以一到步就致電Apex接我地

Apex Car Rentalshttp://www.apexrentals.co.nz/

致電左Apex後,尋找I-site (即遊客information centre) 或上圖左邊既Vodafone(電話公司),直出既門口就係.......

行前少少既City Bus/Coaches等Apex職員接我地

由機場到Apex分公司只需3-4min,非常方便呢..


都幾多人租車,順便係度拿d有用地圖

 租車時要出示國際車牌同自己本身既車牌。政府規定,只要係紐西蘭自駕唔超過一年,攜帶國際車牌就ok,即係話就算你黎旅行但自駕超過一年,都要係當地考牌架~

出發前係網上已經揀好車款型號同年份

因為怕有山路,所以揀大點cc既車
型號:Ford  (自選)
年份:2010 (自選)
顏色: 自動編排
Automatic, 1800cc
15日: NZ$844 (全險,未計油費)

經過一輪既網上格價,Apex係我地搵到既最平一間
(租車小tips:唔同日期、唔同拿車&還車地點都可能有唔同價錢。而大部份既租車公司都有Relocation Sale,即係指定日子到指定地點拿車/交車,就有極平優惠。我見過NZ$1既租金都有,但當然未計保險、GPS等費用啦)

Christchurch → Rangiora (約33km, 車程30min)
第一晚既農場民宿 (下一篇再作介紹)



因為第一日到步,我地唔想舟車勞動,所以決定留係農場食晚餐,預先訂既晚餐(BBQ Dinner),NZ$40/人

預訂前,唸住BBQ dinner一定好豐富,好多燒肉,點知原來款式唔多,仲一碟紅肉/白肉都無....雖然有少少失望,但dinner既每一款食物都好好味! 而三文魚又整左成條比我地(原來今日得我地兩個order左dinner,所以唔豐富係正常既),算係咁啦! 再配其他好味既salad,今餐可以接受啦!

今晚除左我地,農場主人Peter & Gaye,仲有pair來自新加坡既母女同澳洲夫婦入住。食完飯係大廳一齊傾計,交流唔同文化,真係好外國人生活呀~

晚上九點幾先天黑,十一點望出去,好多星星,但因為累累地,沒有觀星...


10 則留言:

  1. 咦!!! 原來你係澳門人!!!
    你要返Shift?

    回覆刪除
  2. 係呀....我來自馬交^^
    辛苦工...努力搵錢去旅行><

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話! 唔注重工作,尋找自己目標!

      刪除
  3. 香港去NZ自駕, 唔洗拎國際駕駛執照添呀, 超方便 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果本身車牌有英文說明既話,好似係唔需要出示國際車牌架~不過橫掂咁平,申請左就穩陣D^^

      刪除
    2. 係呀, apex租車個網有提過, 話時話, 張車牌都冇認真睇過, 見到段野先拿拿林拎o黎睇下, 真搞笑 :)
      咦, 我都有呢個諗法呀, 如果搵得番d證件相(因為唔想專登再影過), 我都諗住做定穩陣, 反正個國際車牌只係幾十蚊

      刪除
    3. 國際車牌1年期,費用又抵,整左感覺安心好多嘛.....不過我地車牌係中+葡文,所以一定要整.......

      刪除
    4. 葡文........wow.............話時話, 其實你地讀書洗唔洗讀葡文架? 好八添, 開始九唔搭八 ^.*

      刪除
    5. 車牌有葡文,因為澳門官方語言係中文同葡文

      我讀中一、二時有葡文堂,不過上到中三又無左(唔係間間有,視乎學校本身開唔開班)....我唸除左葡文學校係強制讀葡文之外, 大部份都唔係...

      刪除