2014年2月23日

無添加生活 Day 7: 【飛上】法蘭茲約瑟夫┌冰河┐

今日坐直升機上冰川,發覺自己對直升機、小型飛機感覺都麻麻地,一來怕個種離心力,二來怕遇上風時飛機唔穩定個種情況,總而言之,越大越怕....

今日參觀既係法蘭茲約瑟夫(Franz Josef Glacier),屬南島兩大冰川之一(另一則為Fox Glacier)。福克斯冰川同法蘭茲約瑟夫都南阿爾卑斯山脈開始,直到海拔240米高的地方融化,潤澤當地的溫帶雨林。

講返我地既tour,先坐5 min直升機到冰川中段,再停留冰川約3 hrs,領隊先生不斷為我地找合適既路,又為我地掘路,以防d冰太滑令我地滑倒。行冰川需要一小點力氣,好彩前日上Top of the World就熱左身,所以今次冰川行對我地黎講都無咩難度! 呢度d冰好藍,而溫度亦唔算低,領隊先生話氣溫約8c,所以步行住既我地唔覺凍,影下相聽下講解好快就過左3 hrs

今日早上天氣非常好~昨日既雨天----不見了^^連雪山都清楚可見!

Franz Josef Glacier Guides Office

我地join左08H45既團,08H15就到reception check-in

check in後再到附近既電腦,填一填問卷,想確定下大家身體狀況是否ok?

之後就等領隊叫名去換裝備

09H00開始換裝備,領隊為我地講解安全指引

跟住黎到停機坪...等飛


一到步,第一時間著上冰爪鞋

Here we go!!


比我無意中發現......點解會有ge?!?!


進入冰洞.....

都要用繩輔助一下先落到去..

洞底望上去

tour提供既斜袋,比我地存放少少乾糧同飲品。有機會黎呢度玩既朋友,唔好唔記得帶飲料呀~

一位領隊帶住一小team唔同國籍既團友,有英國、德國、中國(我地)等...


直升機到啦~係時候返去.....


返到小鎮,試左Landing Restaurant


我地既tour包埋一次浸溫泉,食飽就去relax一下 (我估係冰川水^^)

Glacier Hot Pool入口,離Franz Josef Glacier Guides office約3 min車程

Franz Josef小鎮只係一條小街,一眼望唒!

是日晚餐

好好味呀~
*********************************************

如果你問我冰川團如何?我會答大家我無後悔到此一遊。未黎NZ前,我從未參觀過世界任何一個冰川,所以對『它』我特別有興趣!當然去過冰島、格凌蘭甚至阿根廷既朋友,可能覺得NZ既冰川未夠震撼,但第一次踏足咁大塊冰既地方,我係滿足既世界擁有冰川既地方唔多,你地又去左幾多個呢?

http://www.franzjosefglacier.com/

冰川都有好多玩法,以Franz Josef Glacier Guides所提供為例,參加者可選Ice Explorer(直升機上到冰川中段再步行, NZ$325/p)Glacier Heli Hike(直升機飛行欣賞冰川,再到冰川上段停留拍照, NZ$429/p)Glacier Heli Walk(全程步行上冰川,但到達既冰川範圍屬下遊部分, NZ$75/p)Heli Ice Climb(直升機上冰川,係合適既冰塊位置攀爬,需有一定體力, NZ$399/p)。今次我地參加既係Ice Explorer,除左係冰川既第一次,亦係直升機既第一次,價錢比澳門坐直升機飛香港仲平(根據空中快線官網資料,平日收費為一程HKD$4,100---------洗唔洗咁貴呀!)!!

7 則留言:

  1. 可以遊冰川, 景色同經歷都好不錯~~

    回覆刪除
  2. leng chi, 唔好意思呀, 有d留言剛睇到, 已經覆晒喇, 遲左成半個月, 希望冇影響到妳o既旅遊計劃

    回覆刪除
    回覆
    1. Venus~放心啦~應該無影響到我計劃........辛苦你啦^^

      刪除
  3. 當年冇Ice explorer Tour的選擇, 究竟佢同Heli Hike 有乜分別 ? 似乎Ice explorer更加抵更加吸引.
    你地行個冰川好似靚了好多咁喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. Heli Hike應該坐直昇機再耐d,飛遠d.....上到冰川既位置係最頂,玩下冰影下相就ok.......而Ice Explorer係去冰川中游,仲要行步.......如果有少少腳力,當然Ice Explorer比Heli Hike經濟少少

      刪除