2012年12月25日

【芬】Fun ● Honeymoon - Day 7 : 終於遇上【聖誕老人】

25/Dec/2012  Rovaniemi  (約-23˚C) 


MeRrChristmaS!


餐@Guesthouse - 款式唔多,但都算岩食~






出發聖誕老人村 Santa Claus Village,芬蘭必到景點之一,傳說呢度住左真正既聖誕老人~一齊探佢囉


Bus 8 時間表 (來回 € 7/p)http://www.visitrovaniemi.fi/loader.aspx?id=428dc774-3f25-42ff-a536-0903be372315 


北緯66度33分的聖誕老人村,1年365日都可以係呢度感受到聖誕節。我地而家身處既位置就係圖中既紅線上啦



今日正日,超多人呢...



souvenir shop



北極圈既indoor分界線@Indoor


聖誕老人就住係呢度呀~


北極圈既outdoor分界線@Outdoor





好大個雪人

我地既下一站係邊呢?





芬蘭b好鐘意玩雪,不停行上去、滑落去、行上去、滑落去....


難得黎到呢度....無理由唔排隊同聖誕老人影相




€25/大相



習總都黎過呀!




可以係passport chop個印,價錢可以啦








buy..buy...buy...


time to send postcard la







send postcard比親戚友人亦係遊聖誕老人村必做之一,左邊黃色筒係即時寄出,右邊的紅色筒會等到聖誕節先寄出。(tips:其實Village既postcard比出面貴少少,如果大家想慳“金錢同時間”,不妨黎Village前寫好所有postcard,一黎到就寄,咁就唔會好似我咁用左2個幾鐘去揀+寫20幾張postcard啦)



寫postcard寫到過唒時,趕唔到最後個班巴士...




唯有坐taxi,遇見同Guesthouse既香港夫婦,一齊坐返去啦 (€25/程)




今晚既聖誕大餐




廚神?




唔需要高超既廚神,用當地既新鮮材料已經煮到好味既大餐!




好鐘意呢個candle裝飾物,我發覺好多當地人都用,唔知係聖誕節既限時飾物定係平日都用到呢?



當日我地家人係Village capture我地既live cam圖~大家都可以叫家人為自己準備返張!


live cam: http://www.santaclauslive.com/english/livecam/

沒有留言:

張貼留言