2012年12月27日

【芬】Fun ● Honeymoon - Day 9 : 悠閒的【Inari】遊

27/Dec/2012  Saariselka→Inari (約-18˚C) 



屋外有隻雪人.....眼口鼻手,連帽同頸巾都有~





食完早餐就係時間say Goodbye~ Hotel Kakslauttanen比我感覺好童話,我覺得旅行應該搵呢d特色既feel!


坐巴士再向北走,離開Hotel Kakslauttanen 走出大馬路等車,下圖右邊既藍色指示牌就係我地北上Inari既巴士站,有樹既地方就係Hotel Kakslauttanen範圍。如果大家唔去Inari而返回Rovaniemi,就到下圖右邊既小屋 (巴士站)等車。



(€ 38.6/2p) 11H45-13H40  
寒風中等到12H12先有車雖然每次巴士未必準時,但你等車好過走甩車呀! 


車內有toilet(右門內),遊客唔使怕坐長途車


成個trip坐左3次巴士。頭2程都接受上網訂票 (http://www.matkahuolto.fi/en/),今程上網訂唔到票,唯有黎到先買


到當地購買巴士票方法: 1)向巴士司機直接買(旺季時最好提早買,唔係分分鐘無位就頭痕). 2)Helsinki Vantaa 機場 (Terminal 2 in the Arrival Hall 2B). 3)市中心既Kamppi內


芬蘭既長途巴士,除左載人,仲有運送包裹服務





呢程中途要轉車架,好快就到Inari ^^



巴士站正正係酒店門口~ 


酒店外


酒店內環境






Inari 酒店既餐廳,我相信亦係附近既唯一餐廳!





Room with lake view (€102/night) : http://www.hotelliinari.fi/eng/hotelli.htm





係時候搵野食...順便出酒店附近逛逛


如果夏天自由行,呢個自動加油站先有用..


行遠少少都有間便利店,但今晚無開


K-supermarket都幾大,係正酒店對面....就係呢度解決我地既lunch啦~


黎到最尾兩日,超市內見到呢部膠樽回收機先記起,有d膠樽可以claim返€



好似呢個膠樽,回收後有€0.4 wo



外國購買果汁,往往比港澳平。價錢每盒€0.75至€2.15不等....



呢度買postcard (€0.85/張)平過聖誕老人村(€1.2/張)!


意大利雲吞勁平~平時我見到最平都要$45,而家€1.89成交啦! 



Fazer都出埋雪糕...突然好想食呀



有2隻雞脾...hehe,等我地掃埋佢 (€3.27)



雪中嘆雪糕,原來有另番風味!


今晚唔洗期望見到極光啦...



天然雪櫃



簡單但滿足既lunch


訓陣午睡......zZz我地真係好嘆呀!!!





係房hea到7點,落餐廳dinner啦~


pizza + 杯 traditional Finnish drink  €13.9



pizza好大架.....2個人已經夠食!



Traditional Finnish drink =酸酸的熱果汁


今晚決定留係房唔外出,寄望明天天氣會更好!!

沒有留言:

張貼留言