2012年12月26日

【芬】Fun ● Honeymoon - Day 8 : 卡通時代的【小木屋】

26/Dec/2012  Saariselka (約-26˚C) 


€96.6/2p (指定席) 08H00-11H45



中途休息10min,比乘客落車鬆鬆


天氣咁差好多雲呀


Hotel Kakslauttanen: http://kakslauttanen.fi/en/  (經hotel訂)









酒店內有個小型手信區,但之後發覺自己係呢度買貴左野

so so so cold...









 渡假村內既map,我地住係Cabin28,離玻璃屋好遠wo


未有房,就係渡假村內影下相先





ice hole



大家有無膽試?



焗完sauna即跳入呢個ice hole,真係唔係人人都夠膽架~


我地既小木屋 (旺季價:€408/night,連早餐+half board dinner)









私人sauna房,正!!! (我地無揀玻璃屋既最主要原因,就係小木屋先有呢個私人sauna房)



我個人覺得晚餐一般...不過經hotel訂一定要訂埋dinner



老公食雞我食魚,d魚有d腥囉~

酸酸既dessert,員工話呢個材料from their forest.....
住係玻璃屋等極光,唔使捱凍! 不過今晚有雲,月亮又咁光,機會唔大囉~



Snow Igloo 興建中...



我地捕左係玻璃屋附近既冰湖都成3個鐘,d腳指凍到傻.....最後只係影到張懷疑極光既相! 其實之後聽返人講,今晚係另一個地方有極光出現過,所以我相信呢個光同極光有關架~



細細個睇卡通,成日都會見到既環境~ 好童話感覺呀
雖然今晚與極光無緣,但我仲有2晚係Inari既機會!!

沒有留言:

張貼留言