2012年12月28日

【芬】Fun ● Honeymoon - Day 10 : 靜悄悄的【極光】出現

28/Dec/2012  Inari  (約-18˚C)


起身時,天都未光



最鐘意Inari既早餐!最豐富好味架~










每日都食麥飽配牛油、cheese同ham,係Inari終於有salmon提供! 正呀~




Hotel Inari外觀






Inari小鎮~ 





今日天氣唔穩定...時好時壞....>.< 極光可以降臨嗎.......






經hotel訂左Husky Safari (€135/p) 2.5hours

好多可愛既husky....





我地揀既safari公司屬小本經營,所以husky數量唔多












一齊出發啦~




我地team husky跑得比較慢....比人地拋離太太太太遠啦~






呢位仔仔就係隔離team既Lobo...個樣好似好惡,但狗主話佢其實佢好乖架~









參觀小husky之家















take a break~還有ginger biscuit + hot tea










Lunch: 雞脾again.....今次配芬蘭beer





訓醒再dinner~呢個旅程真係嘆....enjoy!!!





晚上8點幾,走出冰湖等幸運】既降臨! 天上既雲漸漸散去.....

加油呀!!






好似....有d光線wo,唔似雲既物體........


當......我用相機一拍.......嘩! 我地遇見啦!






但月亮既光害好wo大!!!!!!!!!!!





不過見到已經好心滿意足! 我地要知足常樂呀! 





用傻瓜機影既相.....而技術有待改進.....


















極光斷斷續續都出現左2小時.....玩左好耐~ 連電都charge左一次!




連房間都影到~所以我非常讚Inari 既lake view房!




宵夜time...心願已完成!!極度開心!



得意忘形.....貪方便無帶一陣冷手襪影相就攪成咁...

3 則留言:

  1. 丫! 我睇過架~ 係yblog仲留過言tim! 點解唔搬埋D留言過黎?

    回覆刪除
  2. 未搬...未認真研究,,,....唔知攪唔攪得掂....

    回覆刪除