2014年3月17日

無添加生活 Day 8: Wanaka的優閒旅程

Franz Josef→Wanaka (約285km, 車程3.5hrs**)
**由兩個地點之間既淨距離及建議時間

27 Nov 2013  Franz Josef→Lake Matheson→Ships Creek Walk→Waterfall→Puzzling World→Wanaka

今日出發Wanaka,原定需3.5hrs既車程,我地用左6hrs多完成,因為渣渣下車又停低影下相,沿路去過Lake MathesonShips Creek WalkWaterfallPuzzling World。邊走邊觀光可以比司機伸展同休息下,所以自駕遊都屬一個好節目架~!

今日非常好天..但要離開啦~


Lake Matheson: 可惜遇唔到陽光伯伯,原本超靚既『倒影湖景象無出現!……其實想增加目睹『倒影湖』機會,可以選擇早上或者黃昏時黎,因為呢段時間湖面一般較平靜。只要當時無風同晴天既底下,『倒影湖』先有機會呈現眼前,當然有陽光照射會更完美!所以Lake Matheson可以好值得一到既地方,但可惜我地timing唔岩,影唔到靚相,所以黎唔黎意思不大!

Reflection Gifts & Gallery

Lake Matheson Cafe,環境好舒服,聽聞呢度既pie唔錯架

Oh......有黑雲....

尋找Lake Matheson.....估計我地行左30min

黎到Lake Matheson其中一個checkpoint......有少少倒影,但絕對唔係理想既景象~

好多小朋友picnic,好熱鬧呢...

因為天氣唔太好,所以我地無繼續行落去...Lake Matheson最出名,就係佢既『倒影湖』。但呢個景象可遇不可求,黎到唔一定睇到架>.<....所以大家花唔花時間黎Lake Matheson,真係自己喜好啦....

下一站: Ships Creek Walk

無計劃黎既地方,但Jan有介紹呢度,佢不時會帶兩隻愛犬黎玩添! 而我地沿路見到咪落車look look.....但無咩特別之處..

繼續行程,跟住見到有Waterfall既標誌,我地又落車睇下。
砌石頭原來唔係北歐人專利,南面地球既朋友都鐘意架!

超清既水! 周圍都無咩污染

轉眼間又到左Wanaka,呢度係去Queenstown前會經過既地方。因為今日車程都算長,所以我地揀左係Wanaka停留一晚,一來大家唔洗太辛苦,二來可以係寧願優美既小鎮hea下,為明天出發充滿刺激既Queenstown作準備!

Stuart Landsborough Puzzling World
http://www.puzzlingworld.co.nz/

羅馬式既toilet

有咩咁特別? 原來卓球係向上流架......

有咩咁特別? 原來老公坐既椅又係向上流架...

視角既錯覺...


大家見到有幾多個人像呢?

呢個spider網已經跟左我地成日,就算渣100km時速都整唔爛佢,果然非常堅挺!!

Wanaka係一個好寧靜既地方,周圍都好舒服,絕對係渡假既好去處!



路旁都有Lupins.....環境真優美!

hostel check-in後出去走走....


Wanaka既i-site聽聞係NZ最靚既一間i-site

老公發現心形石頭......係natural嗎?

今晚我又煮大餐~haha


8 則留言:

  1. 我自駕遊通常都超時架! 見到靚景一定要停低~
    果幾碌柱好得意~ 我見有6個人,唔知啱唔啱呢?

    回覆刪除
  2. 嘩, 呢篇睇到嘩嘩聲呀, 我會o係wanaka同queenstown住幾日, 希望秋天都會咁靚 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋天應該幾靚....總之唔落雨就一定好好!!!!!我覺得Wanaka無咩野玩,但非常relax^^ 而Queenstown除左活動多+靚景多,人都係最多既地方.........黎到Queenstown就唔再覺得NZ荒蕪架啦......

      刪除
  3. 我地當年唔記得去呢個羅馬式toilet, 非常可惜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 世界咁多地方都未去見識過, 重去, 談何容易?

      刪除
    2. 雖然我認同你講法....但有D地方確實好想翻兜^^

      刪除