2014年10月3日

無添加生活 Day 13: 探訪被遺留下來既恐龍蛋 - Moeraki Boulders


2 Dec 2013  Moeraki Boulders (Hampden)→Lockies Fish n Chips→Tekapo

離開Dunedin出發Tekapo,沿途經過Koekohe Beach@Hampden,就係睇恐龍蛋(Moeraki  Boulders)既位置
沙灘出名恐龍蛋(大圓石),當然隔離既餐廳都以大圓頂天花作設計藍本啦~

雖然我地係遊客,但必未必想接受景點區既"遊客餐"!

陽光同黃昏下既恐龍蛋!

入海灘需自覺付費(NZ$2),不過如果想慳返,有3個方法提供比大家: 一係厚面皮直入唔比錢;一係到餐廳消費;一係由另一入口去沙灘,當然要走更多既路,因為餐廳既位置正正係大圓石們身處既位置!

我地當然選擇明正言順咁入黎....當係比呢度既修路費啦!

大家認為似唔似恐龍蛋呢?

恐龍蛋既配合,的確為拍攝製造好多驚喜! 只要擁有鬼馬既 idea,你可以影出好多得意既相!

等我都示範少少高難度動作先^^

至於問我點形成呢d巨石,sorry,請自行google一下

好貼心既wash station,行完沙灘可刷刷鞋

Jucy既露營車係我曾經想租既交通工具.....大家有興趣不妨考慮Jucy,價錢合理,同埋車齡幾新架~
Jucy Rentals:  www.jucy.co.nz

曾經有人形容呢度(Lockies)係全世界最好味既Fish n Chips專門店!!好------等我地試下!!!

Lockies Fish n Chips 位於Hampden小小鎮,離Moeraki Boulders不遠!

Fish中有3種款式選擇,Blue  Cod即藍鱈魚,當中最貴既.......我估應該最好味(NZ$6.9)

連招牌都介紹Blue Cod,真係唔試唔得啦!!
講開Lockies係咪全世界最好味既Fish n Chips店?我訪問左一位婆婆顧客,原來佢來自英國,佢都大讚Lockies係佢試過最好味既,另外佢仲介紹另一間食Fish n Chips,店舖位於英國 ,婆婆只簡單比左電話no.02072518253我,叫Fish Central,大家有機會都可以試試!

好貼心既設備,食完隻手必然"油"唒~但可自行清潔返對手....so good!

啖啖肉既魚,熱氣都要食呀!


一盒咁大份量,非常超值! 但薯條最後都要食剩>.<實在太飽了!

Lockies Fish & Chips : 30 London St. Hampden (route 1)

係NZ唯一一次見到警車

好~我地出發最尾一站...亦係我最期待既----------Tekapo! 雪山....我非常like!!!

又有人踩單車?唔係咁堅呀~唔知佢踩左幾多公里呢??

民宿check-in後,到Tekapo鎮hea下.....非常靚既地方!

配合埋罐地道啤酒,入生就係咁享受!

Tekapo屬小鎮,無大型超市,所以獨市既佢價值比大城市高,大家入鎮前記得入定d乾糧先!

又黎到手信區~

好靚既UGG......可惜當時自己未懷孕,唔係一定瘋狂購物大量bb野!!

呢度有free wifi,絕對適合男士陪女士shopping-----唔怕悶嘛.......哈哈~

比較多元化既手信店,有多種蜜糖/蜜糖類產品、健康食品、服飾類、羊毛製品、玉石等等..

Tekapo既消防局.....小小既規模!

嘩.....消防局晚上光害好重wo....成個Tekapo唯一晚上有燈既地方

北極光就聽得多,大家有無聽過或者見過南極光?Tekapo係NZ一個超出名睇星既地方,亦因為佢地處較南部,南極光都有機會係呢度出現~不過聽講好似冬天機會高D.....

下就呢度check-in先,今晚我地就出發上山睇星!!

Earth & Sky office: Highway 8, Tekapo
Tel: +64 (0)3 6806960
Tour Name: Mt John Twilight Tour
website : http://www.newzealandsky.com/earthandsky/

Earth & Sky就係我地join tour既公司,呢度有幾種tour,大家可因應自己既喜好報唔同既tour

晚上8點集合,每人派左一個睇星既紅外線燈,等齊人就出發lu!

黎NZ既目的,就係觀看銀河...夢想成真,仲學到唔少天文知識!

可惜自己攝影技巧"流流"地,但感動既時刻我永遠會記住! Milky way(銀河)真係網上睇多,當你再親身欣賞時,別有一番風味!


好難得既合照! 如果我塊面再清d就perfect啦>.<

真係滿天星星架~流星仲簡唔中出現...咁大個女真係第1次見到流星,仲要幾次咁多....流星,一秒就閃過,可遇不可求,真係要把握好機會!相信對於女仔黎講係件好浪漫既事^^今晚我可以許到好多願望呀~好興奮!!!!!!!!!

可能係最清既一張.....

*****觀星團感受*****
今晚天氣非常好,無雲,少風,一般凍,令今次tour更完美!
可能大家會覺得既然Tekapo屬觀星靚地,周圍都睇到滿天星,點解仲需要join tour上山? 參加觀星團,除左可以更近距離欣賞銀河外,當然要了解下宇宙既奧秘啦!我地用專業既望遠鏡睇到木星、星雲、星團、孤獨星(好似又叫杜鵑47)等等....

原來,我地肉眼係可以見到金星架,佢就好似天上一粒星咁,只不過比其他星星大d同光d,不過到左12點,佢就唔見左lu.......領導姐姐仲教我地睇南十字星同獵戶座.....我地仲問呢度幾時可以睇到南極光?佢竟然話琴晚南極光有出現過,不過睇唔到唔出奇因為一般要用相機曝光先發覺,佢叫我地留意南方方向,極光會係南面出現!

如果將來再來Tekapo,我一定會再join觀星團! 每次join團睇既野其實都有機會唔同架,因應當日天文狀況而定! Sky & Earth既團,有"中" "英" "日"文團,我建議一般join中文團就算,除非你英文非常好,識唒天文學既專有英文名詞啦!今晚我地都好好彩,本身領隊係講普通話(中文團),但遇岩其他團友係來自HK既旅行團,所以我地要求聽廣東話!yeah!!

2 則留言:

  1. 唔理! 再過嚟探吓你先~ 咦! 乜呢篇我咪睇過咩? 星空! 如你追到我非洲大張篇中後段,日日有星空靚相睇啦~

    回覆刪除
  2. 估唔到銀仔竟然大駕光臨我寒舍(寒blog),真慶幸!

    我一兩個月都會黎探你blog一次架,不過進度唔夠你寫blog快!

    黎緊我又做豬乸,所以到時嘅悠長假期我可以慢慢品嚐你嘅體驗之旅!而我真係要來年年中先復出旅行!哈哈

    回覆刪除