2012年12月23日

【芬】Fun ● Honeymoon - Day 5 : 白雪雪的【動物園】

23/Dec/2012  Rovaniemi  (約-19˚C)

Hotel Merihovi 真好,我地搭06H30 VR,預計05H45 check out,員工竟然為我地兩個開左張枱並供應早餐,食埋早餐先走





又黎到Kemi車站,等待火車送我地再北d既Rovaniemi  (06H31-07H50)







準時到達Rovaniemi後,極速搵左我地間Guesthouse放低行李,就要出發啦


Matkahuolto巴士站 (08H45)→Ranua Zoo(Rovaniemi→Zoo 需1小時車程, 來回 €27/p)


Matkahuolto website: http://www.matkahuolto.fi/en/





由天黑坐到天光,黎到Rauna Zoo 



天氣凍,hot chocolate必飲 (€2.8)


習慣了負度既天氣....可以再凍多d架~



zoo內交通工具,任君選擇...


Welcome to Rauna Zoo Ranua Wildlife Park (€15.5/p)






Love: Snowy owl














我的最愛: 真正既『北極』熊





「 纏綿遊戲過後,為何能捨得放手..................」



真係咁高咁大架..



太凍啦....無『熊出沒』,可惜



嘩!正~唔取暖唔舒服!



冷得我騰騰..震!!



如果要比分,靚景我會比110分!!


小朋友,好鐘意玩wo..







攪笑既樣....唔記得左你叫咩名呀?



參觀完畢,被員工邀請入黎睇返之前影既一張紀念相



今朝黎到門口個時,已經有2位好nice既員工帶隻北極熊同我地影相.....呢d就係景點通常必有既項目! 但估唔到我地張相可以製得咁精美,我覺得唔買會可惜囉~ (€20/個)



其實身體唔覺凍,最凍既部位都係腳指同手指...



北極熊都要訓午睡! 釣唒魚咁.....但好cute呀..



想近距離偷影佢....haha~但被發現....(好衰呀我)


玩到1點幾,肚餓ing.....得1個選擇


buffet lunch.....食物都唔差架..








buffet可以任飲hot chocolate (價值2.8架~),要飲多幾杯先!



玩到四點zoo都要close,呢度有間Fazer 專門店,比出面超市賣既平幾多架~所以大家有機會黎既話建議呢度攪掂!


因為我地架車5點幾先經過,但zoo又close左,所以係zoo旁既Holiday Village Gulo Gulo reception坐住等!






話咁快又返到Rovaniemi!



由車站行返guesthouse,約10min

我地既Guesthouse Borealis :


Website: http://www.guesthouseborealis.com/etusivu_eng.htm (€104/night,官網訂)



Reception 










我地間202房係特別request,因為附帶一個小露台。點知屋主話前兩日前比住客整唔見條key.,要Christmas後先配返條key.....唉! 與露台無緣呀


公用既廚房~環境當然比Helsinki 既EuroHostel好!







今日既buffet太飽,唯有晚餐+宵夜啦

沒有留言:

張貼留言