2013年12月22日

紐西蘭的好多『第一次』


返黎啦~完結15天的無添加大自然之旅

帶回來很多的第一次...........









  



 



 













今次既旅程,嘗試左好多既第一次,包括第一次自駕遊; 第一次體驗農場生活; 第一次坐小型飛機、直升機; 第一次見到滿天星、肉眼觀賞到銀河、肉眼睇到流星; 第一次踏足冰川; 第一次超近距離睇野生海獅; 第一次係大海見到鯨魚; 第一次見到信天翁; 第一次跳飛機; 第一次見到整條彩虹; 第一次爬上好高既山; 第一次見到雪山第一次見到牛群過馬路第一次"睇"驗渣鮮奶第一次遇正聖誕嘉年華.......

自得其樂,樂在其中...人生,有時咩都要試下!

希望可以同有興趣既你地分享大自然既魔力!


12 則留言:

  1. 原來你叫C遊遊~
    又會咁多第一次既⋯⋯

    回覆刪除
  2. 留言要你批准咁得意既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我未熟呢個BLOG...我都唔知點解要我批准先發佈到....>.< 我無做過D咩特別SETTING架..

      刪除
    2. 設定--> 文章和留言 裡既管理留言有得選擇~

      刪除
  3. 花海同星空好迷人~~~仲跳埋傘㖭@@羨慕ing

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀......去NZ既第一目標係想睇星空! 而跳傘係"陪太子讀書"

      刪除
  4. 想問下十一月份新西蘭冷嗎? 要穿羽絨 或 Goretex 嗎?
    另外, 恭喜你!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地11月19-12月頭係南島(北島會熱少少),我都有著羽絨(我覺得要帶定)~你預10幾度-20度多啦~面衫1-2件ok,唔洗著得太腫脹,唔夠先加羽絨,日頭暖d晚上會凍d架~

      謝謝祝福....仲有3日既遊記都仲未update>..<

      刪除
    2. 謝謝回覆
      個3日遊記拖住先啦
      不過可能之後, 就算得閒返, 你都會集中 post 小朋友的相和事, 由旅遊blog 變左揍仔blog!!!
      ^__^

      刪除
    3. 哈哈~我都唔多時間寫blog....所以我估應該唔會寫埋揍仔blog架....^^

      刪除