2014年1月3日

無添加生活 Day 2: 一睹抹香鯨的風采


21 Nov 2013  Pete's Farm→Wings Over Whales

NZ有唔少農場,有D純粹觀光無住宿供應,有D就有提供食宿同參觀活動,今次初體驗農場,剃毛show係必須既! 今日一早起身,食個豐富早餐後,約埋新加坡母女同澳洲男1名,一齊睇Shearing show

 晨早八點,食份簡單既早餐! 今餐又無肉(老公開始嬲....),但有好好味既"綠色金色" kiwimuffin^^

唔知Peter係咪成日餓佢地呢,一見到奶就搶住飲!


佢地既毛好濕潤,同我想像中唔一樣




成班羊好似傻仔咁,黑狗吠到邊佢地就乖乖咁跟到去邊.....

黑狗帶到羊仔黎到『刑場』......

 係時候.................揀出今日幸運兒.....

我知跟團都有安排其他農場既剃羊show比客人睇,似乎呢個節目係NZ既熱門之選

成個New Zealand有既羊仔品種...今日被剃毛既品種係Corriedale(左下角)

羊脂好保濕,令隻手當堂滑唒^^

你地緊張定期待呀?

我地會好溫柔架啦

首先拖「你」出黎先 --- 大刑伺候

D力氣都唔得...... 

農場主人Peter教導剃羊秘訣

好可愛既羊仔,佢根本無反擊能力....唔怪之得人類通常用「純」黎形容羊啦

Peter始終係熟手技工!

都係等返Peter操刀,我地都係唔忍心落手剃成佢><

一兩下手勢就起左D..

無左件衫>.<「你」有無唔開心呀?

好乖既羊仔....睇下你個梳乎樣....



幾分鐘時間,PeterKO一隻羊既毛

即刻躲避返d朋友度.....今日辛苦你啦~ Good job!!

羊毛係出自羊身上架!

好得意既體驗,老少咸宜都岩! 小朋友一定大愛! 

其實係欣賞"剃羊毛"過程中,感覺雖然係幾得意,但心底入面又為羊仔感覺可憐><........好似佢被拉出黎個一刻係度掙扎,我有感覺到佢幾唔願意,儘管佢地幾驚都好,都要受人擺佈,非常可憐!前排有一單新聞,揭露D不法羊毛商利用基因改造,令羊的皮膚像沙皮狗咁「打摺」,以長得更多羊毛黎製造商品,但過程令尿液積聚哂係臀部皮膚,引來蛆蟲。最憤怒既係,羊毛商為保羊毛,會係無麻醉既情況下割唒pat pat d爛肉(稱為mulesing酷刑)........................


雖然我唔知道有幾多不法商家會一樣咁做,但作為愛惜羊仔既我,會減少甚至唔再買羊毛製品! 雖然我既力量實在太少,但最起碼我有努力過,係咪?

仲有羊駝毛,可惜無機會欣賞到製作過程..


下一round - 參觀Alpaca羊駝

最佳髮型,必屬你地!

**********************************
 Rangiora→Kaikoura (約160km, 車程2 hrs**)
**由兩個地點之間既淨距離及建議時間

關於GPS:


GPS真係一大發明,本身習慣駕右汰既我地,黎到NZ當然無難度啦!只要輸入目標地址: "城市名稱""道路名稱""街號"GPS就自動顯示你知而家距離幾多km、路程所需時間。假如不幸地無地址係身都唔緊要,可以嘗試搜查關鍵字,唔偏門既地方, GPS都應該search得到既!
(下圖GPS: 右上角為全程總公里(km),左上角為方向(left)及行駛中道路所需公里(km))

NZ有不少大型既超市,包括New World, Parkn'save, Countdown, Fresh Choice. 
(上圖為出發Kaikoura前,我地到New World購買定一連兩日既食材)
(下圖為Parkn'save,物價比較平d既超市)

Kaikoura係一個沿海城鎮,以海上活動觀光為名,其中出海睇鯨魚、同海豚遊水係我呢度想玩既活動!
(題外話: 搵資料時,發現NZ北島既Bay of Plenty,有同鯊魚遊水既tour,可惜今次無玩北島,如果有機會我都想玩下/睇下^^)

原定約左明天飛上天尋找鯨魚,但因剛剛打電話到Wings Over Whales問下天氣同活動情況時,職員叫我地最好今日黎...

Wings Over Whales : http://whales.co.nz/ 

99趕到Whales over Wing office,因為下午開始超大風,同埋鯨魚剛出現過,所以我地要把握黃金xx分鐘(好似45min係海面後就會潛返落去...)

興奮中....出海睇鯨魚
睇我幾精神,但好快就謝唒啦>.<


第一次坐小型飛機..我地一齊追蹤鯨魚

高處望Kaikoura小鎮

飛左5-10min,目標終於出現...

一共見到2sperm whale(抹香鯨)...其實我地好好彩,因為開始大風,遲多少少就唔可以出飛機

影影下相我開始暈...除左我本身易勁暈浪外,主要原因係架飛機不斷打轉,務求你影完靚相為止!

機師叫Captain Cool..點解我咁叫佢,因為佢每一句都有一個"cool"字!
同機師留念..望真D,我個樣係「青」唒架!

鯨魚好多種,我地見到既係屬於Sperm Whale (右下那條)

打敗仗,真係敵不過"機浪"! 休息返十分鐘先...










8 則留言:

  1. 噢, 呢個farm幾好呀, 我見好多剃到d羊咩咩有血痕架, 好得人驚

    回覆刪除
  2. 有血痕其實在所難免架~

    個時我都見到隻羊仔pat pat有少少血架~只係無影出黎咋!

    回覆刪除
  3. 可以見到鯨魚真係好難得~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~不過天空望落去都有段距離....如果坐船見到,分分鐘可以好近咁見到!

      刪除
  4. 個Farm幾好, 又可以人少少玩買剃羊毛, So Good!!

    回覆刪除
  5. 坐飛機睇Whale仲好過坐船, 早知當年就坐佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實各有各好啦......坐飛機睇到隻鯨其實好細......不過唔洗坐船咁長時間......如果唔怕暈浪,我相信係船睇到既鯨會震撼D!

      刪除