2014年2月5日

無添加生活 Day 5: 絕不hea爆既遠足步行

24 Nov 2013  Mount George→Greymouth town

Greymouth唔係我原定計劃留宿既目標,但因為一個挑戰,決定左我停留係呢地方......
一早約定8點食早餐,餐後就hea住等Jan佢地整理好其他客房,一齊出發

上次提過Jan應承帶我地去玩一個由佢blog介紹過既活動.......10點準時出發!

離民宿不遠既一條路上

路上一旁幾隱蔽既入口

黎到NZ當然唔少得遠足行山啦~我就係好想試下真正行『山』既滋味,而咁岩撞正今日既生日,令今日既行程更有意思!!

從Breakers既blog 得知Mt George呢個山,Jan形容為「Top of the World」! 
民宿blog: coastingnz.wordpress.com/

一步一步咁向"top of the world"進發.....

一早設好既繩比我地爬上去....隻手滑d既女士都未必岩玩...

Jan會因應我地身體狀況而決定繼唔繼續上山,如果唔可以再上,呢度既view都唔錯

好彩我地夠大膽+平時訓練有數,可以更上一層樓體驗更高既景色!

Stephen為我地影相,佢行左去更好既位置搵更好既角度

行得越高,越有大地在我腳下既感覺! 不過畏高既朋友,應該唔敢嘗試.....特別係佢既山路,唔係用雙腳行下咁簡單,而絕對需要用雙手輔助去"爬"上去既...

其實事前我都會擔心唔知自己應唔應付得到,但Jan話只要跟住佢地指引同小心咁行,登山唔會太難.........

如果你地問我感受: 我覺得真係驚險既,因為叉錯腳真係會碌落山架! 後來問返Jan,原來Mt. George唔係official既登山步行徑,所以山路無完整咁鋪好! 只有當地居民先識黎呢度行山,所以無咩遊客會黎,亦唔多人會黎! 雖然今次既活動並唔容易,但當你真係爬到上目標既高處,滿足感係好大架! 

人生都係一樣,達到目標固然開心,不過世事未必能盡人意.......如果每件事都可以用"努力"就可以達到,你話幾好呢?>.<

問過呢個係咩黎.....但好似失憶咁唔太記得.......好似話係以前d人用黎量度個山有幾高既一個量度器.............不過唔sure

Jan為我地添加力量,仲為我地準備三文治....多謝唒!!!

上山落山用左2.5鐘,Jan話我地算快!^^

今日一"曬",已經多過我過去一年既總份量!

返黎仲有Jan一早為我預備既小小蛋糕....

訓個下午攪,6點出Greymouth鎮搵野食

oh...成條街都無咩人,餐廳只得一兩間有開,其他shop基本上全部都無開! 之後唸唸下,先醒起今日星期日,唔怪之得成個死城啦!

好彩超市有開,最後有"朗拿度"親自為我下廚^^

返到黎先知Jan既私人廚房唔係借比客人用架,但因為我地真係無其他選擇,Jan唯有借比我地啦^^
*****************************************
上篇我提過Stephen係個好鐘意影相既人,以下呢輯相係佢為我地影架~ 雖然大家都影差唔多既野,但我覺得佢比我影得出成個story多d囉~ 從佢既相,大家就知我地今次旅程幾驚險架啦!



















每個人都有自己旅行既風格同選擇......而我除左喜歡優閒同hea d咁玩之外,簡唔中要刺激一下,為旅途加點烙印....

6 則留言:

  1. chi, 多謝妳呀, 今日即刻有新博文睇
    妳地好勁呀, 一定係運動人, 走到咁高, 景色真係靚呀, 辛苦都值得 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 趁記憶猶新,我都好想快D寫好遊記....之前太懶啦,但而家有動力寫架啦^^

      其實又唔洗話好運動人先做到....只要有膽量、聽話同小心,都ok架! 個日爬完山之後周身痛架(運動後遺症)>.<.....

      刪除
    2. 總之就多謝妳啦, 咁我可以多個參考 :) 其實距出發仲有一段時間, 所有野都book晒, 只係差好detail的行程未寫, 所以妳唔洗咁趕架, 舒舒服服咁寫就得架喇, 多謝晒先呀

      刪除
    3. so good!! 咁快book好唒~可以他他條條等住飛! 你會玩唒南北島兩個地方? 4月係秋天,會有另一番景象^^

      刪除
  2. easter假期唔長, 所以唔會去晒南北島, 主力南島, 然後飛上auckland玩一日就走 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 南島都可以超豐富!!我去左半個月...仲有d地方唔夠時間去添>.<

      刪除