2014年1月30日

無添加生活 【住宿3】: Breakers Boutique Accommodation


Breakers Boutique Accommodation
Nine Mile Creek, 1367 State Highway 614km north of Greymouth, New Zealand
Tel: +64 3 762 7743
Host: Jan & Stephen


成個旅程最貴既民宿.......不過我有優惠..hehe^^

今日講下點解會住呢度啦: 其實一直都無plan過會住Greymouth呢個地方但有日,係Tripadvisor發現呢間Greymouth No.1既民宿,就愛上佢啦。日間就面對住無敵海景,夜間就望住無數星星,加上係Breakers既Blog入面,我見到一樣我好想體驗下既活動,一問之下,Jan(民宿主人)竟然又應承帶我地去玩wo......所以最後決定一連兩晚住係呢度! 生日住豪d啦!!!

樓上有2間客房,賣點都係露台有個無敵大海景(面對住Tasman Sea,即對面就係澳洲啦)

我地住呢間Breakwater,係4間房我最鐘意既一間,一晚要NZ$345。

房內有唔少靚景,都係出自Stephen機下

去洗手間,都可以去得好豪架~

海浪聲,對於我地黎講,的確係奢侈品!

露台係我愛上佢既第一個原因!!當然之後仲有多個原因啦!!

房間既後門


Jan既私人廚房

共用客廳

用膳地方


我地就係住上面啦!

從我地露台望到既小屋,就係Breakers另外兩間房既位置 (呢度私隱度高d)

Breakers行出去5分鐘,就到達海灘

順帶一提,Breakers隔離無超市、餐廳,但離Breakers不遠有間餐廳(即我地第一日食過個間),車程都係幾分鐘,好快就到!

原本想住平d既呢間Breakthrough房(都係望海),但一早比人book左.....而家帶大家睇下佢入面

呢間其實都平幾多,只需NZ$215一晚,不過當然比我倉間細好多,而Toilet又無我個間咁有"view"!

房既另一邊,得少少空間放下o急咋

Jan同Stephen --- 女既一個非常體貼細人好客既主人,未出發之前,好多有關南島甚至NZ既資料佢都有比建議我! 雖然我問題多多,但佢都用心咁回覆! 而Stephen係一個鐘愛影相既龍友,大家都影同一個物件,但往往佢比我影既靚幾倍囉~~遲d同你分享返佢d出色作品啦~~


6 則留言:

  1. 嘩嘩, NZ呀, 我o黎緊easter會去南島, o岩晒呀, yeah \(^0^)/

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 成個TRIP最貴呢間...不過咁近海既位置又幾正......同埋最主要民宿主人帶我地體驗行山!!

      刪除