2013年12月28日

無添加生活 【住宿1】: Pete's Farm Stay B&B

Pete's Farm
45 Mairaki Road, Fernside, Rangiora, New Zealand
Tel: +64 3 313 5180
Freephone: 0800 313 518
Host: Peter & Gaye


紐西蘭咁多農場住宿,點解我會揀呢間? 首先,離機場30min唔算太遠,一落機就過來算方便。二來呢度有Shearing Tour(剃羊毛),住呢度可以免費體驗一下羊毛被剃既過程。第三,除左羊咩咩,仲有羊駝,係我必睇既動物之一。第四,呢度乾淨企理,好多人係Tripadvisor都留言好評!

跟住GPS,不難找到佢

無數隻咩咩羊

幾隻可愛既羊駝(alpaca)

NZ$170/晚,有私人浴室,房價包早餐同免費參觀農場

自制香皂,有羊脂油架



大廳1

大廳2,大家聯誼既好地方

一大片草原包圍住....感覺良好!

Peter三代同堂

再介紹下Pets's Farm既手信店,有羊脂膏、毛公仔(款式差d,似我地大陸野)、飾盒(都幾精緻)、飾物等....

所有毛衣既原料都係來自Pete's Farm既羊/羊駝,大人細佬款式都有。我都買左件bb手織披肩,準備送比我好朋友既bb女^^

用Alpaca毛織成既頸巾,係Gaye親手製造架~

Peter同Gaye,男主外、女主內,一齊打理農場民宿

整體黎講,Pete's Farm都好唔錯! 地方夠大,夠舒服,住左一晚都感受到「家」既感覺! 離開時仲有d不捨....不過今日只係旅程既開始,繼續前進!

2 則留言:

  1. 農場民宿我最鍾意, 最感受到當地人真實既一面~

    回覆刪除
  2. 係....去旅行既意義就係想做D平時感受唔到既野~

    回覆刪除