2014年1月9日

無添加生活 Day 3: 零距離與海狗接觸

22 Nov 2013  Kaikoura→Mahunga FarmSeal Colony→Ohau Point Seal Colony



早晨~被雀仔嘈醒個感覺良好! 空氣新鮮,身體都會好d!

參觀下Waikene既小農場:
警覺性好高既Deer

好乖既貓貓,好鐘意佢既"老虎紋"



牛牛都要食早餐,睇佢幾大食量!


第一站,「睇」驗下渣牛奶先。
Mahunga Farm唔係一個公開參觀既農場,但因為今朝同Joy傾計時,佢得知我地好想睇下牛牛製作牛奶過程,所以介紹左佢鄰居友人Mark既農場我地去。大約5min車程就到。

今日大約10am左右,我地嘗試來Mark既農場。真係好好彩,比我地撞正Mark正準備開始-----渣牛奶! 每日只得兩次(早上同下午各一次),我地時間岩岩好!

牛牛一隻一隻咁排隊"做"奶.....真係又勤力,又聽話!

呢位就係Mark哥啦,未黎Farm時,我地都怕會被拒絕,始終人地要認真工作嘛....但Mark佢好好人,一知我地想睇下渣牛奶,就好nice咁話歡迎我地,仲解釋而家NZ無人手渣奶架啦(商業方面上),全部用唒機器代替! 而家Mark就裝緊機器係牛媽度..

<兒童不宜>
牛牛每日兩次生產鮮奶,而機器比人手可以製作得更多奶!

睇驗鮮奶製作過程

製出既奶就放係呢個can度.....莫非用黎消毒?

第二站,Seal Colony
賣點------可以超近距離睇Seal (海狗)

不過唔可以摸佢地....以免隨時襲擊你! 我記得NZ有規定,好似最少要同Seal保持10m距離!

呢度既Seal唔多,我地見到既大約4隻....全部都訓唒攪>.<


哈哈,同Seal自拍無難度!

黎到Lonely Planet都有推介既 "街邊檔" - Kaikoura Seafood BBQ

Kaikoura係沿海小鎮,海鮮比其他地方應該係會新鮮一d。今餐我地選擇有風味d既街頭海鮮lunch


Seafood Chowder - 非常足料既海鮮濃湯.....飲完都飽左一半! 另外片包+牛油都好好味!

Garlic Scallops & Grilled Shrimps (跟飯或包)


再行下Kaikoura鎮中心

因為唔甘心見得咁少Seal,決定去不太遠既Ohau Point再睇過(好似約15min程),聽聞仲有海獅(Sea lion)bb睇


Ohau Point同之前去既Seal Colony分別: 就係前者只可以企係觀景台欣賞海獅,數量方面比較多,一家大細size都有;而後者可以近距離接近海獅,但數量較少,亦無bb

打情罵俏~



一家大細size都有

又凍又大風,好彩有自備熱飲!


今日發生一段小插曲,當我地由鎮返去Waikene時,証明GPS都唔可以100%倚賴! 話說我地懶醒,嘗試唔用GPS回偏遠既民宿,點知行到途中發覺唔太OK就開返個GPS.......因此就出事啦!-------唔知點解,GPS帶左我地去一條小河,仲叫我地前進,當然我地唔跟啦,轉另一條路,行到去一個好似無盡頭既路,開始有D驚,之後連GPS都收唔到......於是我地行返回頭路,出返去再重新SET過GPS>.<

其實,GPS係從你所在處自動選擇一條最快捷既路線,可能我地係偏僻既地方開始SET GPS,所以佢突然"失靈",帶左我地去佢認為最快既路線,可能呢條路曾經係WORK......

總之呢次都係一種體驗......有驚無險^^

*****************************************


琴日買好唒材料,今晚繼續煮飯仔^^

*****************************************

**其實海獅,海狗同海豹我唔係好識分架.......我只知NZ好多地方都係fur seal,而係Ohau Point,民宿主人就話有sea lion bb,所以我自己估計海獅同海狗我都睇過.......至於佢地咩分別,真係唔好考我>.<







6 則留言:

  1. 海乜海物我全部都未睇過,係魚市場整隻既屍體就見到條⋯

    回覆刪除
  2. 唔洗困係鐵欄入面,只要係野生既動物我都有興趣睇! 而我呢個moment最想睇既野生動物就係北極熊! 希望今年有機會成真.......

    至於魚市場整隻既屍體....望到其實都幾心酸,不過都係一種"睇"驗...

    回覆刪除
    回覆
    1. 心酸 <-- 因為我係極地見所以無,覺得係人地傳統,主要食糧⋯ 不過如果係其他地方見就一定有,直頭心傷tim...
      北極熊? 我都有諗過去Churchill睇呀! 不過好艱辛⋯

      刪除
  3. Churchill係邊度黎架(無知ing><)

    我只知唯唯跑馬拉松既Svalbard,同Canada一個地方有機會睇到野生Polar Bear....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唯唯果度我相信同格陵蘭一樣好難睇到,除非你遠離民居⋯
      不過係某月份,加拿大Churchill同北極熊近距離接觸既機會有9成,自己google吓啦~

      刪除
  4. 原來Churchill係邱吉爾...咁我知邊......thx^^

    Svalbard我已經做過research,正如你所講,join cruise出去北d既地方先大機會睇到.....

    回覆刪除