2014年1月4日

無添加生活 【住宿2】: Waikene Lodge

Waikene Lodge
243 Scotts Road,Inland RoadKaikoura, New Zealand
Tel: +64 3 319 7980
Host: Ross & Joy Jolly


Waikene Lodge位於山腰內,離Kaikoura鎮大約20min車程。我享受佢既寧靜,更享受原如感覺既木製小屋,加上我喜歡佢地大廳既設計! 既然我地有車,20min車程係難唔到我地架! 而最大既賣點係,兩晚民宿只收我NZ$240,真係平到笑^^

Waikene Lodge係我其中一間幾鐘意既民宿,除左女主人Joy好可愛外(好村民既感覺,一d都唔商業化),我覺得呢度環境優美,雖然係偏僻左一點,但我覺得渡假的話都算適合。呢度既雀仔聲特別清脆,但無車既朋友就未必岩啦..............

一到達Waikene Lodge,Ross帶我地了解下周圍環境。
附近20min車程都無超市、商店或民宿。唔通成個山得我地同亞Joy兩公婆?

深山環境既小屋,係我夢想既退休之家

Joy佢地有自己種菜....其實我都好想試下....
每天有雀仔聲叫醒我地起身,真係最好不過既鬧鐘!

Waikene Lodge共有4間房,而Joy同Ross住係對面既小屋

簡潔乾淨,有門另通出面

浴室唔算細,ok!


住咁多間民宿,得呢度咁有心思,準備埋音響CD,比我地romantic一番! 

好鐘意三角頂既木製小屋


Joy話一連2日都無人黎住,所以成個大廳同廚房都比我地玩唒....正呀

好有北歐feel既客廳,I Like!!!!!

樓上又有set音響,似乎Joy同Ross好鐘意音樂!



黎Waikene之前,買唒所有食材就無衰!

我地21/11同22/11入住Waikene,原來22號係Joy既生日! Happy Birthday~同我生日差兩日,早知一齊慶祝啦~

Joy為我地準備既早餐....又係無肉>.< 哈哈.....

2 則留言:

  1. 我都係食肉獸, 冇肉會好唔慣 ~~
    新西蘭人睇o黎食得好健康, 咁多地方都冇肉 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能咁岩呢家人je....我相信新西蘭人都係食肉獸!!

      刪除