2013年5月11日

變【黑豬】的日子 - Day 4 - 登上最【Rock】既懸崖【Bar】

11/May/2013  Rejuve Spa+Rock Bar+Seaside Cafe


                               一起身就有staff ready整早餐食,真係帝皇式既享受


咁既環境,真係要早d起身enjoy一番!


超好味既早餐.. I love it!!


你睇我食得幾嘆!


Moonlight係2012獲獎,Best of the Best!!


訂左1點做spa,有專車接我地



Rejuve Spa,環境好,同時價錢都ok架~


度可能做團既生意,因為receptionist係識講普通話架....





我地間spa 房




嘆完spa出發Jimbaran區既Rock Bar,佢位於Ayana Resort入面






4點先開,但我地要乖乖係度排隊,原因再講


旁邊有間靚靚教堂,今日有人係度結婚tim



可以曬少一陣嗎??


好彩我有防曬三寶係身: 太陽眼鏡、傘子、防曬lotion搽左係身


Ayana Resort內既住客可以有優先權入場,但peak hour好似日落時間都可能要排隊入場架.....

我地後面都開始多人.....不論遊客定當地居民都中意黎呢度....所以入場好多時都要排隊架....



員工都落去stand by,呢部lift係通往Rock Bar既工具


4點啦~Let's go! 





迷人既環境,可惜我地敵不過太陽,叫staff比左一個較蔭既地方我地>.<


Menu都好型




開始日落....呢段時間係最適合黎Rock Bar架~



日落時間,終於明白點解我地唔揀6點先黎啦>.< 


今晚繼續食seafood,今次揀左另一間cafe叫Seaside,雖然好味d,但價錢都貴d~








峇里既海鮮餐,唔知將來會唔會再食到呢?

沒有留言:

張貼留言