2013年5月10日

變【黑豬】的日子 - Day 3 (part-1) - 遊兩小時的【激流】船河

10/May/2013  Rafting@Telaga Waja River


07H30又等司機接我地去玩激流


叫司機途經車我地去便利店醫肚

一大堆印尼杯面..


印尼版合味道始終唔夠港澳既好食~


第一次咁大班人一齊咁食早餐~會唔會嚇親d印尼人呢?


我同陽光玩遊戲>.<




Sobek公司既激流,閃閃書話佢比較好信譽既一間。而我覺得都係有規模同艇比較新既一間


熟練安全守則,玩都安心同放心



今次挑戰既係第3級既Telaga Waja River,如果唔想受刺激既可以玩第1同2級既Ayung White River


做好安全措施,身上著有防UV外衣


我地既教練...


真細心...



裝備上身


要行一段路先到河流,就當玩前熱身吧!





我地隻艇No.36


中途有休息站,比大家買罐啤酒汽水飲下同休息


繼續行程,Go!





最激既就係沖落水既呢一刻,臨近落樓個刻個心真係嚇一嚇,正!


真情流露~


教練當然玩到純唒啦~


落水一刻,,,,




行返上去沖涼食野..


沿途風景不錯....





獨立浴室,有職員看住...唔怕比人偷窺..




不錯的buffet


好中意食呢個印尼炸薯



峇里係一個注重宗教既地方,周圍都可看到神像

沒有留言:

張貼留言