2013年5月8日

變【黑豬】之旅 - Day 1 - 初嘗【峇里式】的按摩

08/May/2013  Hong Kong→Denpasar


識左十幾年既老朋友,今次都係第一次出trip! 最開心既係每人身邊都有最親愛既人陪住~



今次穿過赤道,第一次到南半球既印尼峇里島。大家要留意峇里島代碼係DPS(即登巴薩Denpasar),所以大家search航班時就用DPS啦~



第一次坐香港航空,因為年頭做promo,我地以優惠價$18xx (來回已連稅)購得。初時有d擔心,因為聽聞HongKong Airline又名Delay Airline,但好彩我地兩程機都無delay過,加上上個月哥哥都坐HongKong Airline去Bali都係無delay,我相信而家已經進步左,大家可以放心揀選佢啦~~



$2000有找既flight,有餐食、有電影睇,真係要講一句: 抵到爛!」


善惡門,係Bali隨處可見,一出閘就見到


過關既速度ok,等左15min




到機場就有agent接我地,全程既交通都book好唒。今程airport transfer派出兩架大車(Suzuki & Nissan) 接我地返酒店,8人價錢每程都係R.p 350,000+25,000(driver tips),約港幣$300


第一站係spa,揀左Theta Spa,係Kuta區既Ramada Bintang Resort入面














Welcome drink


Theta Spa出面就係Kuta Beach,呢區係Bali最旺架啦


Treatment其實大家已經一早揀好,而錢係機場時都找埋數比agent,我地而家只係填問卷等按摩師咋



一pair人一間房


我揀左熱石推油,不過我覺熱石一般,但推油技術就超舒服,所以下次去齋推油就已經得!


略嫌推油後個身太油可以係房內既花曬沖身,但想皮膚保持光滑我覺得隔3小時先沖身會好d囉~


foot massage room,可以的話我建議大家日間黎,因為對住個海foot massage真係唔錯!!


massage後再飲杯ginger tea,咩毒都排唒啦!


relax完返Sheraton Hotel check-in,Theta Spa包埋交通送我地返酒店






酒店既安檢


放好行李已經成晚上9點幾,酒店餐廳都關,所以大家決定行過隔離既商場搵晚餐



因為Bali既Kuta曾經兩度受恐怖襲擊,所以而家大部份酒店,大型商場都要安檢。安全既感覺更加強啦!



商場環境唔錯~有多間國際品牌既店舖如Adidas,Tommy Hilfiger,Topshop,Lacoste等



行左好多間餐廳都打烊,終於係3樓既food court搵到一間仲未關既店舖 - Baby Pork Ribs!



開餐啦~




Pork Ribs最好味!!



我地已經差唔多叫唒店舖有既食物,但當然唔夠飽啦我地>.<. 


好彩有朋友發現Domino's 未關,拿拿聲去買啦!


價錢非常平,我地叫左set 6,兩個pizza+兩份小食都係R.p$127,273(約Hkd$100都唔洗),你話係咪超平呢?





宵夜後要早d休息~明天出Lembongan Island啦~


沒有留言:

張貼留言