2013年5月26日

變【黑豬】之旅 - 資料篇



Agent篇
今次Bali trip既所有活動(包括spa,激流,遊艇,交通等)都經agent book唒,好處除左比經官方途徑book既d(好似我地經agentSobek激流為US$49/p,而閃閃書介紹經Sobek訂要US$79/p,足足平成US$30/p!),仲唔需要攜帶咁多現金係身,因為第1日已經同agent找唒所有費用。


有興趣既朋友,快d以email聯絡agent - Koma ,叫佢send份活動list你,因應個人喜好揀選自己中意既項目(包括spa,各種水上活動,特色既陸上tour,交通等等)。當你決定好行程/項目後,agent就會send份invoice你確認,無問題就等你到達Bali當日面對面找數。大家可以100%放心,因為找數後會比返張收據你,帶住收據就可以去玩架啦!

另外非常建議大家包車,好似我地包架12人車,一日10小時,每程都係R.p $750,000+driver tips,圍返八個人計每人都唔洗Hkd$100一日。雖然Kuta多taxi(其他偏遠地區如Ubud除外),但好多的士司機都會坐地起價,唔睇咪錶收費(有信譽d既公司Blue Bird就好d),加上Bali多個地區都塞車,所以包車絕對化算得多~


Koma email: koma1177@yahoo.ca
company website: www.indotrip.com


另外想介紹另一位司機Gustut。機緣巧合下,我地原本既司機因為有事,由第3日開始就搵左佢另一位司機朋友Gustut服務我地。雖然Gustut個樣有小小古惑,但經過3日既相處,發覺原來佢幾老實+醒目! 所以大家係Bali需要司機既話絕對可以考慮Gustut呀!


Gustut company email: info@hastapalatrans.com
company website: www.hastapalatrans.com活動篇

酒店自己訂,而活動全部都經agent訂,大家可以先到website瀏覽,有興趣先book各項活動

Day 1
Theta Spa: www.thetaspa.com
Sheraton Kuta Bali: www.sheratonbalikuta.com

Day 2
Bali Hai Cruises: http://www.balihaicruises.com/Day 3Sobek Rafting: www.balisobek.comMoonlight Villa: www.villamoonlight.com

Day4
Rejuve Spa: www.rejuvespa-bali.com


手信篇
峇里既手信,離不開手工藝品同零食




峇里版KitKat,手信黎講幾有代表性架~



貓屎咖啡,受哥哥之命幫佢買



要自己親手去炸既印尼蝦片,買左包比自己,得閒整黎試下先~



Bintang係峇里最出名既酒,入口容易,我估酒精濃度不高


後感

其實我本身唔喜歡陽光海灘既地方,不過今次同班好友黎就額外開恩啦

我覺得峇里幾乾淨,消費唔算太高~雖然位置比泰國遠,食又無泰菜咁正 (其實呢度食物ok,只係泰菜可能更岩港澳人士既口味),但文化氣息濃厚,仲未被商業化氾濫。如果遊峇里,一定要住下Villa,最好揀一d大規模既集團式經營公司,因為峇里治安始終未完全被肯定,住一d信譽好既地方,人都感覺安全d!

我最中意峇里既就係佢地既spa,我覺得技術仲好過我係泰國、沙巴試過既好!!如果再來,我應該將重點放係spa既項目
,當然仲有fine dining啦~

1 則留言:

  1. 陽光與海灘, 仲可以同好朋友們一齊玩, 你們的trip好正~~
    [版主回覆06/06/2013 19:10:51]係~同好朋友出trip係件好開心既事~

    回覆刪除