2013年5月9日

變【黑豬】的日子 - Day 2 (part-2) - 日落下的【醉】美晚餐

Day 2,繼續遊戲...






水上滑梯,落水個刻有d高度架!


今日好大浪,游返埋岸都需要好大體力!


next,香蕉船





返艇容易....


上水難...

海中無人幫你,要自己爬返上船架~所以落唔落水自己唸!


下一個節目,高空跳水!



到我啦~





lunch buffet時間,食物算唔差~pass!


跟住出左Lembongan Village參觀



當地人既手工藝,我地買左隻小龜


當地人就係咁爬上樹摘椰子


我又試下先..




yeah~成功!


village內觀光~










準時回岸,Bali Hai Cruises包來回接送,回程我地一早同agent講定想去Jimbaran食海鮮,所以司機自動自覺車我地去Jimbaran Beach。


Jimbaran Beach出名係食住海鮮睇日落...我揀左係TripAdvisor受好評既其中一間餐廳叫Lia Cafe



海鮮選擇唔算多,因為重點唔係食,而係romantic既日落景





花生超好味,夠脆夠味!












所有海鮮差唔多試唒,本人覺得龍蝦同蝦最好味!


love sunset


Cheers!!






今晚既晚餐滿意~ 2000蚊有找既醉人日落海鮮宴 - 抵食!

沒有留言:

張貼留言