2013年1月1日

【芬】Fun ● Honeymoon - 後記

手信篇


Marimekko,係芬蘭本土設計既經典品牌,全世界有40個國家 (包括北歐、北美洲、亞太區)可以買到佢既產品。呢個係機場時,當地人介紹我買既Marimekko碎銀包系列 €12/個


聖誕老人村買既手信





Fazer系列: 除左之前介紹過係Ranua Zoo內可以買到最平既Fazer Chocolate外,Helsinki Vantaa 機場內都有一間免稅店可以買到比出面市中心平少少既Fazer產品,我地轉機沿途就經過啦.....但留意機場既其他店都會貴d,所以大家如果要到機場買Fazer,最好格一格價先,唔係分分鐘買得貴過出面架~ 我買Karl Fazer €4.2/盒 (圖中最上面藍色個盒朱古力)



係Helsinki及Inari既超市買既戰利品



其他手信店購買既...


大家估下呢條似襪褲既係咩東東?



原來係Estonian style既冷帽 (連頸巾),係Tallinn舊城區買到 €22.5



Ranua Zoo 內製既紀念品,非常精美! €20



右3支係Inari手信店買 (€4.9/支),而左邊個支係Hotel Kakslauttanen內買 (€7)好彩只買貴一支je!



坐Sampo船既證書




誇過北極圈線(66º33’07" N )既証書




同聖誕老人既合照! 係聖誕老人村既live cam都見到佢架~



Inari超市買既,因為太平又好飲,我地仲搬左盒返屋企^^ (但個人認為當然唔夠維他好飲啦)




唔知係咪隔離飯特別香,外國既著片好似好味d...唔通因為佢地d薯靚d?



資訊篇1
要遇上北極光,最少具備以下條件:
1. 天氣: 網上資料提供,極光會係寒冷既地帶出現,至於要幾凍,就無實際提及要幾多溫度!

除左要凍,個天夠唔夠清都好重要! 如果有雲,好大機會遮住極光令大家睇唔到架!



2. 保護措施: 大家係寒冷既天氣下影極光,千祈唔好貪方便除低手襪....唔係好似我咁凍傷囉~ 當然防寒衣襪唔可以少,手指同腳指最易凍,請著多幾對冷襪呀~



3. 月光: 極光要係無光害下先觀賞到,我地處於既Inari,雖然當地光害少,可惜遇上月亮又圓又光,直接減弱左極光既光線! 如果當日月光弱,一定會清楚D欣賞極光啦!

4. 相機: 每部相機都會有唔同設定,以我部Canon S90既傻瓜機為例,我影極光相既設定為 : 光圈 2.8, ISO 1600, 快門 15秒 (大家可作參考呀)

資訊篇2
經過11日既遊歷,有小小心得比大家:


1. Helsinki既超市比其他小城市如 Kemi、Rovaniemi 都貴....所以如果大家想買d食用品或手信,不妨集中係小城市既超市! 另外如果大家尾站係Inari,我建議可以最後一日先選購手信,因為Inari有超市同手信店,咁大家唔洗拎住咁多手信咁多日啦 (但Fazer chocolate係Inari超市買唔算平,大家要留意!)


2. Helsinki市內有得買1-7 day pass,其實我本人都幾建議買,因為周圍都有電車巴士,所以一pass在手真係方便! 另外仲可以憑pass乘坐去Soumenlinna既船添! 假如大家買Single Ticket,要留意用完一程交通之後,可以繼續於60 min內再轉乘另一程交通架! 而係airport去市中心既Single Ticket就貴多少少,但有80min有效轉乘! 大家計劃好自己行程,好好利用免費既轉乘服務啦!


更多資料: http://www.hsl.fi/EN/Pages/default.aspx ( 大家唔確定乘坐咩交通工具,網頁內既Journey Planner 可以幫到你)


3. 除左Single Ticket、1-7 day pass,仲有Helsinki Card (除左免費交通外,憑此卡還可免費參觀指定既博物館同觀光景點,亦可於指定餐廳、sauna、concert等享用折扣

有關資料
http://www.helsinkiexpert.com/helsinki_card

4. 北歐人好識享受生活,到訪前最好留意自己想去既餐廳/景點既開放時間,唔係分分鐘摸門釘架 (尤其係冬天同聖誕節期間大部份既店舖好早關門架)
5. 交通服務特別係長途巴士,雖然唔算好準時(好似我地係Ranua Zoo等左幾個字車,係Kakslauttanen又等左幾個字車>.<),但我都建議大家要準時甚至提早5-10min到達巴士站,因為miss左一班車,可能要等最少幾小時架

關於長途巴士資料: www.matkahuolto.fi/en/ (可自行查看長途巴士日程、時間表、路線及價錢)


6. 芬蘭無論酒店、民宿、backpackers既hostel都非常乾淨,就算我地住一間$550幾既hostel (共用浴室同廚房),都無任何唔舒服既感覺。所以大家可以放心揀住宿,平d都唔洗太擔心!

7. 聖誕節期間去芬蘭同北極圈帶要留意一點,VR Train同長途巴士都會暫停服務(24 Dec下午同25 Dec 全日),所以當時我23號到達Rovaniemi,26號再坐車北上Saariselka




4 則留言:

  1. 我去Ranua Zoo 果日見唔到整紀念品...

    回覆刪除
  2. Oh >.<
    [版主回覆03/22/2013 17:55:08]其實手信多....見到岩先買,我算忍住手啦
    [炯仔回覆03/22/2013 16:54:47]你買左咁多野, 我見D野咁貴, 買唔落手

    回覆刪除
  3. 好多好味食物同手信呀, 個人鍾意個碎銀包同條愛沙尼亞式頸巾~~ 仲有詳盡的資料, 實幫到其他blog友~~ 希望大家第時有機會再去啦~~
    [版主回覆04/06/2013 22:24:18]希望啦^^

    回覆刪除
  4. Hi, 我都諗緊去finland honeymoon, 你地係自己去? 我仲諗緊跟團定自由行, 但我又無時間搵資料
    [版主回覆08/25/2013 22:59:09]自由行架~

    睇你中意旅遊既方式係點,如果中意自由自在又想HEA,我覺得自由行係唔錯既選擇,但你怕麻煩又想方便D,當然跟團啦~

    如果自由行好似我咁住宿方面揀選民宿 & 煮下野食, BUDGET應該平過團費架

    回覆刪除