2013年6月7日

風景如畫無添加的最美麗星空 - 【紐西蘭】

自從遠遊北歐後,我開始愛上大自然。從前的旅遊,我只愛【吃】【喝】【玩】【樂】,但後來,我希望能夠接觸每個地方最natural原始既一面...

吃著無污染既的食材,吸著最清新既空氣,探索著繁華城市並沒有既超自然景象,對於都市人既我們來說是多麼的奢侈、新鮮!

【紐西蘭】,小時候比我既感覺係一個字 - "悶",但唔知由幾時開始,我竟然愛上它! 近期參考左唔少西蘭既資料,發現佢除左風景靚外,仲有好多有趣既活動,絕對多姿多采既旅遊好去處:


紐西蘭係一個非常適合自駕遊既國家,加上周圍都係名信片般既靚景,邊走邊拍應該幾寫意....

其中一個好期待既景象就係滿街成"羊",相信
紐西蘭或者澳洲先有機會目睹呢個"View"


可以既話,都好想行下山,紐西蘭好多健行徑,係欣賞大自然既其中一個好選擇...



除左森林同原野,我都想到大城市走走~想去【帆船之都】既奧克蘭shopping^^


北島Rotorua係一個好出名既溫泉區,最鐘愛浸溫泉既我,一定要享受下望住高山+海景浸住溫泉既滋味


呢個係南島既Hanmer Springs


紐西蘭都唔少鐘乳洞,而北島既Waitomo Cave仲可以睇到藍螢火蟲,真係一舉兩得~



Skydive可以話其中一個重頭戲~曾經好猶豫究竟玩唔玩Skydive好,但有不少Blog友都話玩完感覺良好! 人總需瘋狂一次,真係好想望望地球既【全面】...


睇鯨魚都係一個主打,但超易暈浪既我,相信會選擇坐飛機去賞鯨! 如果唔怕暈浪既你地,不妨選擇坐船,因為除左比坐飛機經濟好多之外,仲有服務承諾,睇唔到鯨魚會有8成refund返,真係低架~



親親海豚我都好有興趣,但大海之中會唔會好難靠近活躍既它們呢?!!




平時睇到既動物多數都係動物園圍欄入面,如果係 "野生"既動物又點睇?~



Lake Tekapo可能擁有全世界最美美美【星空】,吸引我到紐西蘭最重要既原因就係佢啦~!


Lake Tekapo


如果budget許可我都好想坐直昇機登上雪山.....


行冰川都係必玩次一。近年全球暖化,紐西蘭既冰川一年比一年少,所以希望自己儘快踏足同觀賞將來可能會消失既自然景象!


除左飛行、步行觀賞冰川,當然仲可以坐船啦~



本身熱氣球都係我既hot item之一,但自從發生埃及熱氣球事件,都係避免玩高危既活動啦


Luge係新加坡玩過,但我深信紐西蘭既luge會更好玩~



高山雪山,森林樹木,花花草草,真係好想親親大自然^^好想親親紐西蘭!! 


(**以上圖片來源於互聯網)








3 則留言:

  1. i also wanna go
    [版主回覆07/11/2013 00:29:11]好!
    [炯仔回覆07/10/2013 20:55:19]plan 過, 不過去左澳洲先
    [版主回覆07/10/2013 20:35:14]Plan下啦,我越睇資料越中意佢,希望不久嘅將來能夠到訪!

    回覆刪除
  2. 我都勁鍾意星空架~
    [版主回覆07/17/2013 16:59:40]yeah!!

    紐西蘭南島的蒂卡波小鎮,係20幾年前已經發起夜間熄燈運動,杜絕光害,好似一兩年前為佢地既美麗星空申請列入聯合國世界遺址,可想以知佢既星空會係幾壯觀!!(至於更一步資料就唔夠清楚)

    所以一定要睇超靚既銀河!!

    回覆刪除
  3. 搞到我都好想去呀~~~個藍螢火蟲洞好靚!!!!!!!!!!
    [版主回覆07/28/2013 18:05:20]Waitomo Cave 藍螢火蟲洞入面無得拍照...所以要親身驗證先知佢係咪真係咁靚

    哈哈,我見你可以去到咁多地方都好羨慕.....相信有日你一定走去驗證紐西蘭既【靚】!!

    回覆刪除