2014年4月7日

無添加生活 Day 9: ↑ 萬五尺 ↓ 高空的興奮

Wanaka→ Queenstown (約68.2km, 車程1hrs**)
**由兩個地點之間既淨距離及建議時間

28 Nov 2013  Wanaka→Nzone Skydive Office→Queenstown Mall
Wanaka Bakpaka風景的確優美! 賓館級價錢,四星級風景!

爭取打機時間.....係咪個個男人都係咁?

Wanaka出發到Queenstown途中...
原定幫老公book左明天skydive,但眼見今日天氣好好,加上天氣報告話明天有雨,所以坐車途中打電話去Nzone Skydive問下今日有無位跳,點知咁岩中午有位,我就即時hold住一位先,至於我自己跳唔跳呢(仲掙扎當中...)?唸住去到office check-in時再作最後決定...


仲有5min就要到Nzone check-in,係附近Subway填一填下個肚先

Nzone Skydive
NZ玩Skydive其實好多地方都有,而我最後揀Nzone既原因,就係覺得佢影得最好既一間(我自己比較過幾間既作品相片)! Nzone Skydive價錢好似最貴,但始終上網評價幾好,加上位於Lake Wakatipu上面跳落黎,,旁邊環繞係Remarkables山脈,風景效果係我想要既.....
想玩skydive既朋友,除左價錢,仲要留意一下攝影師會係咩角度影自己。有d係陪你跳既教練充當埋攝影師,所以出黎既相全部都close up(即相片效果會見到面部扭曲哂,但更有真實感------女士怕怕.......)而Nzone就有另外一位攝影師跟住你影你,即一位教練+攝影師+你,三個人一齊跳 (當然你唔買相就唔會多個攝影師陪你跳啦)
至於價錢,唔同選擇價錢都唔同,有興趣既大家上佢website睇啦~

Nzone Skydive: http://www.nzoneskydive.co.nz/home

其他選擇:
Skydive @ Queenstown : http://skydiveparadise.co.nz/
Skydive @ Wanaka : http://www.skydivewanaka.com/
Skydive @ Fox Glacier : http://www.skydivefox.co.nz/ (冰川高空上跳) 
Skydive @ Franz Josef Glacier : http://www.skydivefranz.co.nz/ (冰川高空上跳) 
Skydive @ Motueka :http://www.skydive.co.nz/
Skydive @ Lake Taupo : http://www.skydivetaupo.co.nz/

Nzone Skydive Office

一直考慮跳唔跳好....到我check-in時把心一橫,狠下決心陪老公"U Jump I Jump"時,office姐姐竟然話booking已full,全日都無唒位啦! Oh........個刻好愁,有種突然失去左既感覺........非常失望! 之後再問office姐姐係咪真係一個位都攝唔到,佢話我可以嘗試去到跳傘場時再問下staff,睇下會唔會有得跳...... 

等待出發!!! 期待中...既小朋友..

跳傘場距離office約15min.......非常近


電腦室.....可即時上網睇返自己跳完傘既型仔相!


天氣超讚!

當我黎到reception,即問staff有無位比我跳,佢地話要問下有無教練得閒.......等左5min,好消息來------------我終於可以一齊跳啦!

即時補填資料,呢刻好興奮呀!失已復得既感覺!!

寫好免責條款同填好身體狀況(就係俗稱既生死狀啦)

天空上既唔係雀仔,係skydiv-ing既勇士

全日不停咁有人skydive.....一機跳完另一機又上.....

輪到我地啦~一齊闖入跳傘禁地!

每人都被安排好教練,等教練幫自己換上裝備

今日一齊襯上運動裝,match返skydive既活動

我既心情:
skydive---絕對需要好大勇氣! 一直都無唸過自己會玩呢個活動! 半年前當我地決定黎NZ,老公就話skydive係一定要玩(仲話就算我唔玩佢都會).....作為佢身邊既人當然都想一齊have fun啦,但無奈我的確幾驚,特別係我連過山車都怕既人、渣車時落快斜都怕個種離心力既人.......由計劃旅行直到玩skydive前都一直考慮當中.....

到左想跳但又無機會跳既時候,我心情好down,人都係好犯賤既動物,要失去左先想想珍惜! 後來機會又比返我時,我連"害怕"呢兩個字都無左,原來有d事情要失去左先知自己係咪好想要一樣野......不過唔係事事都可以嘗試失去再識珍惜,有d野係無take 2 架!

我地程有6人跳(有一位仲係老婆婆添),其中2位係12,000尺高空先跳....而剩餘既4位包括我地就揀係15,000尺跳 (上圖: 帶我飛既教練)。

當飛機飛到12,000時,"泰仔"(一位係NZ修讀短期課程既泰國學生)先跳,我親眼見證佢由我身邊轉眼就"標"左落去無影無蹤時,我心都寒一寒,個刻已經好想打退堂鼓(真心想退出)! 但好快,已經飛到15,000,我竟然第一個跳,我真係好驚好驚....超無奈地跟住教練指示---其實根本咩都唔洗做,只要抬頭向上望,等教練推你落就係架啦.......

頭幾秒既freefall,極其難受既離心力,絕對有種被"分屍"既感覺......但過左幾秒,感覺就好返.....


克服左頭幾秒既離心力,一切都變得好美好!




我跳完幾秒後就老公跟住落....

我地兩個既相都有唔同風格...真係影得幾好!!!

上天空估計用左10-15min,freefall 1min,開傘降落約5min..全程唔洗半小時,唔怪得教練話佢一日可以跳成10次啦~

後話: 其實每日都有指定跳傘參加者既quota,但如果好似我咁突然想參加,係咪無機會呢? 原來未絕望架,在場既staff會問下邊個教練"available"想做多單"生意",咁岩我既教練岩岩跳完落地,見有客人想跳咪捱義氣接多單"生意"囉~ 所以有心想跳,我建議book定個位好過到場先臨時book,因為每日真係好多人玩跳傘架!

我既Package除左跳傘既相底外,仲有跳傘時既錄影DVD,返到黎比屋企人睇,連佢地都感受到跳傘時既心情!所以我覺得跳得落去,一定要買返錄影+相片留念! 有D錢真係唔慳得!

任務完成!!! 跳完一定唔會後悔!!!!

等待我地既相....可以即時先睇,但製成品要等最快數小時先有得拿

根據reception比既login資料登入系統欣賞自己既靚相!

而家先五點幾,咁快咁多人dinner?

我地揀左室內晚餐@Avatar

NZ 本地Beer

羊脾......我地都食唔唒...

Queenstown,集中了刺激、購物、優閒於一身!

到湖邊走走....so relaxing!



望住咁夢幻既仙境~心情特別爽

Queenstown Mall.....應該南島最多野買既集中地....所有手信比自己+親友都係呢度攪掂!

Queenstown好多羊咩咩制品.....舒服既毛毛被,真係好想帶張回家...

推介女士要買比自己既手信:
出發前上網都聽過有blog友介紹到NZ要買花膠,因為以佢地既質素對比返起價錢真係物超所值! 因為盤川問題,我買左最平既一包花膠試下(一包500g重,NZ$368)。佢地既花膠全部統一重量500g/1000g一包任君選擇,而花膠大d既就貴d花膠細d就平d。

點解我會推介女士買,因為花膠實在係女士恩物(有興趣自己上網check^^),燕窩多食就唔建議,但花膠絕對無問題! 加上我試左NZ買既正貨,真係認同NZ既花膠的確靚好多! 如果同一質素係港澳地區買,我相信價錢一定貴好多!!! 將來再去NZ,我一定大量入貨^^

行左兩日Queenstown,都係見得2間有花膠買....我地揀左呢間(老闆係香港人),除左花膠,仲有鹿筋買(其實鹿筋功效都好好,但買左花膠就無咩多餘錢買鹿筋lu>.<)

NZ都好多羊胎素買......不過我無買,亦唔知道係咪真係好...

DF Souvenirrs賣既手信較平(我自己比較過),大家可以集中呢度入貨(e.g.同一支羊脂膏,DF可以一支平過其他店NZ$1-2架)!

呢間賣既貨特別靚...但價錢幾貴...Windows Shop下都唔錯

呢度都有花膠買....大家可以去比較下

法式Lavender~

魯冰花Lupins,11-12月限定

搖身一變,晚上成了酒bar街

還有Ice bar....入面全部都係冰...

2 則留言:

  1. 你一直都無唸,但我一直都有諗,但始終無踏出呢一步⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁下次機會放係眼前就要踏出一步啦...玩完感覺好爽..證明自己係世界上又克服多樣野啦~!

      刪除