2014年3月23日

無添加生活 【住宿5】: Wanaka Bakpaka

Wanaka Bakpaka
117 Lakeside Road Wanaka New Zealand 9305
Tel: +64 3 443 7837

http://www.wanakabakpaka.co.nz/

GPS帶路,Wanaka民宿好易搵到..

民宿外既停車場都一樣好feel~

Reception唔係24小時架~

Wanaka Bakpaka既其中一大賣點,就係用便宜既價錢,享受到設備齊全+靚靚既湖景....



成間民宿得一間套房,所以有心住呢度絕度要提早預訂! 如果申請左做BBH會員,套房只係NZ$84/晚。非會員就NZ$90/晚

World Traveller Accommodation NZ -  NZ好多本地民宿都入左BBH,所以自由行既朋友,可以視乎自己住宿計劃而考慮申唔申請做BBH會員。如果大部份日子都住係BBH Member既民宿,有張BBH Club Card就一定有得慳! **另外除左住宿,有d活動同交通都有優惠添,詳細請到BBH網頁瀏覽。
會員費用 NZ$45,Online申請另加NZ$5 Handling fee

http://www.bbh.co.nz/

Our room

請自備牙膏牙刷

住客可免費享40mb上網容量。另可加NZ$5購買額外400mb容量
P.S.晚上唔知係咪多人上網,所以速度幾慢(反而日頭ok) ! 我地認為上網設施方面係Wanaka Bakpaka既唯一缺點!

大廳設有電腦比住客用,不過上網都係要入錢

好貼心既notice board。有Wanaka既旅遊資訊,仲有交通方面既資訊

來自世界唔同地方既住客....應該歐洲既朋友最多wo....

我都加返粒釘先..

好大既廚房,設備超齊!

自己label返自己既物品,有櫃免費比我地存放~




下一篇預告: 嘗試我人生最大膽既一次挑戰!

4 則留言:

  1. 住宿好正呀! 竟然無香港人住過!? 期待下一篇人生第一次裸跑! Wakakaka~

    回覆刪除
    回覆
    1. 住宿最平...但唔係最正...好戲在後頭! 我唔肯定有無香港人住過,但就唔見有港澳遊客tag過係張地圖囉~

      裸跑...哈哈,你太睇得起我......相信呢個唔係大膽既挑戰,係不知羞恥既行為>.<

      刪除