2014年4月8日

無添加生活 【住宿6】: Pounamu Apartment

Pounamu Apartments
110 Frankton Road
Queenstown, 9300
Tel: +64 3 442 4868

出發前一個月,一直都未揀好Queenstown既落腳點,因為將會係QT留暫兩夜,想係咁仙境既地方住好一點....加上QT既Lake Wakatipu非常靚,心目中暫定住QT時一定要揀望湖既住宿!

但當數數手指,budget越黎越多時,心知總要放棄一d心頭好.....QT太多太多住宿選擇,花多眼亂,最後比我遇到有酒店網做promote 20% off,我就揀左間離鎮中心不遠(5-10min步行)既Pounamu Apartments啦~

Pounamu Apartments正對面就係Lake Wakatipu

Pounamu係NZ既意思係"玉石"咁解......

QT無咩免費泊車位,咪錶多要收費,所以揀間近鎮中心既酒店,咪可以步行代替渣車出入囉

Reception

睇中Pounamu時其實係想訂佢既湖景apartment....但最後為左慳得一蚊得一蚊,我揀左Studio Room.....雖然無景睇,但乾淨程度好高(基本上NZ住咁多日,間間住宿都唔dirty)


有fridge,有微波爐碗筷.....設備合格!

門外仲有洗衣機提供.........讚!

不如帶大家睇下位於我地房隔離既lake view apartment啦~佢就係我當初好想住既房啦~~

窗外既湖景,真係好想擁有!!!!

上一層就係房間....好中意呀..


2 則留言:

  1. 唔怪之話好戲在後頭啦!!! 個景有無咁靚呀!

    回覆刪除
  2. 梗係有.....望住個湖真係好"梳干"架~~~~可惜最後無住佢>.<

    我地既no.1住宿係最後兩晚......NZ trip晚晚都住得好滿足!!

    回覆刪除